دیدار وزیر با گیتی پسندی ها

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گیتی پسند، در روز نخست پانزدهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ايران وزير صنعت، معدن و تجارت در بازديد از غرفه گيتي پسند بر لزوم توجه به صنايع كوچك توليدي تاكيد كرد.

 

 

در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ايران ۲۴۰ شركت داخلي و ۱۱۰ شركت خارجي از ايتاليا ، جمهوري چك ، آلمان ، تركيه ، چين ، فرانسه ، استراليا و كره جنوبي، جديد ترين كالاها ، توليدات و محصولات خود را در معرض ديد علاقه مندان قرار داده اند.

 

در اين نمايشگاه گروه صنايع گيتي پسند براي نخستين مرتبه با محصولات خود در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت.

 

شركت هاي فراز گستر پويا و سپهر پليمر اسپادانا از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند محصولاتي توليد مي كنند كه در صنعت لوازم خانگي كاربرد دارند.

 

 

در نخستين روز اين نمايشگاه مهندس نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت، و مهندس هاشمي استاندار تهران از برخي غرفه هاي حاضر در اين نمايشگاه بازديد به عمل آورد.

 

 

بازديد از غرفه گيتي پسند نيز در مدت زمان حضور وزير صنعت و استاندار تهران صورت گرفت.

 

در اين بازديد، مهندس تراب پور مدير كارخانه فراز گستر پويا( از واحدهاي توليدي زير مجموعه گيتي پسند) با اشاره به محصولات اين واحد توليدي، خواستار توجه بيش از پيش نسبت به واحدهاي توليدي كوچك شد كه وزير صنعت نيز بر اهميت اين واحدها تاكيد كرد.

 

 

اين نمايشگاه با استقبال ۱۰۰ درصدي شركت هاي خارجي در فضايي بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع شامل فضاي باز نمايشگاهي و ۱۰ سالن برپا شده است .

 

 

برگزاري هشت كارگاه تخصصي با موضوع هاي بهينه سازي مصرف سوخت و انرژي در صنعت لوازم خانگي و تكنولوژي نوين توليد و ساخت لوازم خانگي، از برنامه هاي جانبي نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ايران است.

 

 

قرار است در روزهاي برگزاري اين نمايشگاه چند هيئت تجاري و بازرگاني از كشورهاي مختلف در نمايشگاه حضور يابند و از آن بازديد كنند و با توليد كنندگان لوازم خانگي كشورمان وارد مذاكره شوند.

 

 

در صنعت لوازم خانگي كشور۴۰۰ واحد توليدي كوچك و بزرگ فعال هستند و۳۰ هزار نفر نيز به صورت مستقيم در اين واحدها اشتغال دارند.

 

 

يادآور مي شود، غرفه گروه صنايع گيتي پسند در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي ايران در سالن ميلاد واقع است و تا ۹ آذر ماه ميزبان علاقه مندان به اين صنعت خواهد بود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برندتاسیساتنمایشگاهوزارت صنعت
Comments (0)
Add Comment