دومین جلسه ی کمیته دایمی ساختمان برتر در سال 95

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، در ابتدای این جلسه، مهندس خسروی ( دبیر کمیته ) در خصوص مشخص نمودن خط مشی های این کمیته در سال جدید مواردی را بیان نمود.





مهندس علیرضا رنجبر با توضیحات خود پیشنهاداتی در مورد چگونگی عملکرد کمیته در جهت پیشبرد اهداف و مقاصد مطلوب بیان نمود و دکتر امیری با تحلیل ها و پیشنهادات راهبردی به تبیین و اولویت بندی اهداف و مراحل کارکرد کمیته در سال جدید پرداخت.





یکی از مصوبات این نشست، تعیین منشی و مسوول دایم برای این کمیته بود که این مسوولیت بر عهده یکی از کارمندان واحد روابط عمومی گذاشته شد.





مهندس محاطی عضو نماینده برق نیز پیشنهاد به تهیه و تدوین فرم های مربوط به طرح شرکت متقاضیان در طرح انتخاب ساختمان برتر استان را داد و در نهایت ماحصل مصوبات این نشست به موارد ذیل خلاصه شد:

 

 

 

 

_ دفترچه اطلاعات ساختمان از واحد مربوطه تهیه و کپی آن در اختیار اعضای کمیته قرار گیرد تا بر اساس آن کمیته چک لیست های کامل و جامعی مربوط به انتخاب ساختمان ها و همچنین طرح تدوین اهداف کلی کمیته و شیوه نامه های مرتبط انجام گیرد.

 

 

 

 

_ تهیه فرم مناسب جهت معرفی کارهایی که برای شروع گرفتن فرآیند جواز به سازمان مراجعه مینمایند که این فرم در اختیار واحد خدمات مهندسی قرار گیرد تا اشخاص متقاضی در کارگروه ساختمان برتر ثبت نام نمایند.







انتهای خبر

تاسیساتجلسهساختماننظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment