دست‌اندرکاران صنعت ساختمان و تاسیسات در دبی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر شرکت سوپرپایپ، گروهی از کارشناسان و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان و تاسیسات در سمینار آموزشی شرکت استودور؛ شریک تجاری سوپرپایپ، در دوبی حضور یافتند.





در این سمینار کارشناسان شرکت استودور ضمن معرفی محصولات و خدمات متنوع این شرکت، عملکرد سیستم هوادهی متفاوت سوپرونت و سوپرونت P و مزیت‌های آن‌را توضیح دادند.میهمانان سوپرپایپ همچنین از پروژه‌‌های شاخص Nation Towers و Ferrari Park در ابوظبی که با این سیستم تجهیز شده‌اند، بازدید کردند.





آن‌ها با برخی از پروژه‌های دیگر استودور و سوپرپایپ از جمله پارک تفریحی IMG (بزرگ‌ترین پارک تفریحی سرپوشیده جهان)، فرودگاه جدید ابوظبی، هتل Formula 1 و… نیز آشنا شدند.یادآور می‌شود که Ferrari Park یکی از سه پروژه شاخص در جهان است که به دلیل طراحی بسیار خاص معماری، باید سیستم ونت به‌طور کامل بسته برای آن طراحی و اجرا می‌شد و این فقط استودور بود که می‌توانست طراحی پیچیده، تکنولوژی منحصر به‌فرد و نظارت بر اجرای آن را تامین کند.





حضور در دفتر خاورمیانه‌ی شرکت آلمانی ویلو دیگر شریک تجاری سوپرپایپ و از بزرگ‌ترین تولید کنندگان پمپ در جهان، یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی این سفر بود. در این بازدید میهمانان از نزدیک با تنوع محصولات کم‌مصرف و پربازده این شرکت 140 ساله نیزآشنا شدند.






انتهای خبر

برندتاسیساتسمینارصنعت
Comments (0)
Add Comment