دستاوردهای نوین خنک کننده غوطه وری

این شرکت‌ها قصد دارند در تامین جهانی، استانداردسازی و توسعه نسل بعدی سیالات خنک‌کننده غوطه‌وری – سیالاتی که برای خنک کردن اجزای تجهیزات فناوری اطلاعات با غوطه‌ور کردن اجزای کامپیوتر در یک مایع رسانای حرارتی و دی الکتریک استفاده می‌شوند، همکاری کنند. در نتیجه سرورها خنک می شوند و گرما از منبع به مایع منتقل می شود.

با ترکیب تخصص مدیریت حرارتی کاسترول با تخصص سابمر در سیستم های خنک کننده غوطه ور، این دو سازمان می گویند که هدف آنها دستیابی به مزایای زیادی به ویژه اجازه دادن به مراکز داده برای مدیریت پایدارتر است. با خنک کننده غوطه وری می توان مصرف آب و مصرف انرژی برای کار و خنک کردن تجهیزات سرور را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

دو عامل کلیدی برای نیاز به یک رسانه متفاوت غیر از هوا وجود دارد. سابمر گفت: یک نیاز فنی ناشی از پشتیبانی از نسل‌های آینده تراشه‌های با چگالی بالا که دیگر نمی‌توانند با وسایل سنتی خنک شوند، و یک محرک پایداری است که ناشی از نیاز به ارائه مراکز داده پایدارتر با عملکرد زیست‌محیطی بهبود یافته است. بنیانگذار و مدیرعامل دانیل پوپ.

به لطف خنک کننده غوطه ور، ما می توانیم این زیرساخت های دیجیتال را با انرژی و فضایی که معمولاً مورد نیاز است به میزان قابل توجهی کاهش دهیم. علاوه بر این، با استفاده از فناوری بازیافت گرما و استفاده مجدد، آنها را به منابع انرژی حرارتی بسیار کارآمد تبدیل می کنیم که می توانند آب گرم را به مشاغل مشابه برسانند.

Comments (0)
Add Comment