در زمان بحران چه کنیم

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ،مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو طی خبری اعلام کرد: یکی از وظایف سازمان، تامین خدمات پایدار آب و برق در زمان بحران است.


میثم جعفرزاده در دومین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، در سالن همایش‌های این وزارتخانه، با یادی از جان باختگان حادثه منا، از تامین خدمات پایدار آب و برق در زمان بحران به عنوان یک وظیفه حساس یاد کرد و اظهار داشت: مدیریت بحران و پدافند غیرعامل تلاش می‌کنند در شرایط حساس زیر ساخت‌های اساسی کشور آسیب نبیند.

 

جعفر زاده با بیان اینکه، فضا و جنس اتفاقات اخیر منطقه به سرعت در حال تغییر است، افزود: ما در شرایط خاصی بسر می‌بریم و بایستی تدابیری بیندیشیم تا از این پیچ تاریخی که در آن قرار داریم به سلامت عبور کنیم.

 

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شرایط حساس نقش مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: از این موارد می‌توان به تامین آب آشامیدنی سالم و تامین برق مورد نیاز در زمان بحران تاکید کرد.

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطر نشان کرد: آب و برق از مهمترین زیرساخت‌های کشور هستند که سایر زیرساخت‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آب و برقبحرانتاسیساتوزارت نیرو
Comments (0)
Add Comment