درخواست تحقیق و بررسی از نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی

تاسیسات نیوز: جمعی از مهندسان طی نامه ای از وزیر راه و شهرسازی درخواست تحقیق و بررسی در زمینه حواشی برگزاری و نتایج نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران را کردند.

متن نامه به شرح ذیل است؛

جناب آقای مهندس قاسمی
وزیر محترم راه و شهرسازی
با سلام
احتراما همان گونه که مستحضرید، انتخابات نهمین دوره سازمان نظام مهندسی استان تهران در روز دوشنبه، بیست‌وششم مهرماه در استان برگزار شد و علی‌رغم انتظارات جامعه مهندسی، نتایجی به‌عنوان نتایج اولیه اعلام شد که از منظرهای مختلفی قابل بررسی و پیگیری جدی است. در ادامه به ذکر تیتروار برخی از مسائل خواهیم پرداخت.
۱. رای‌آوری اشخاصی که در میان آحاد جامعه مهندسی شناخته‌شده نیستند و وابستگی آن‌ها به لیست‌هایی که از دغدغه صنفی کمتری برخوردارند؛ از طرفی با صرف هزینه‌های گزاف سعی در تصدی پست‌های هیئت‌مدیره دارند.
۲. تعداد رای پایین اشخاصی که مورد وثوق جامعه مهندسی بوده‌اند و از سوی دیگر رای آوردن افرادی که نام و نشانی در صنف ندارند.
۳. اعلام زودهنگام نتایج رای توسط برخی گروه‌ها
۴. تعداد آرای متناقض که در آنالیز و بررسی سایر رشته‌ها به چشم می‌خورد.
۵.  برگزاری انتخابات توسط یک شرکت تازه‌تاسیس عدم وجود روشی که منجر به صحت‌سنجی در پلتفرم رای‌گیری شود.
لذا با توجه به اینکه انتخابات به‌عنوان روزنه امید به‌سوی انتخاب افراد شایسته است، بنا بر آنچه ذکر شد، درخواست ما امضاکنندگان این کارزار، از جناب‌عالی به عنوان بالاترین مقام این حوزه، این است که کارگروهی ویژه جهت بررسی و تحقیق در این زمینه اختصاص دهید تا اعتماد جامعه مهندسی به نتایج انتخابات مخدوش نگردد.

با تشکر

انتخاباتانتخابات نظام مهندسی استان تهراندرخواست تحقیق و بررسینظام مهندسی تهرانکارزار
Comments (0)
Add Comment