دایکین، تبرید را از Zanotti می خرد

به گزارش تاسیسات نیوز، دایکین با خرید گروه تبرید زانوتی ایتالیا به ارزش 98 میلیون یورو، حضور خود در زنجیره سرد را گسترش می دهد. 





زانوتی که یک تجارت خانوادگی است که در سال 1962 بنیان گذاری شده و واحدهای تبرید برقی با نام Uniblock تولید می کند، تبدیل به شرکتی شده که طیف وسیعی از دستگاه ها برای تبرید ساکن و سیار می سازد و نیز در بازار سیستم های تبرید صنعتی فعال است.

 

 

 

 

 

زانوتی سال گذشته به فروش 125 میلیون یورو رسیده و در بیش از 65 کشور حضور دارد. علاوه بر ایتالیا، کارخانه هایی در المان، اسپانیا، انگلستان، برزیل و چین دارد. در انگلستان، شرکت از سال 2007 مالک هوبارد بوده است.

 

 

 

 

دایکین هم که بیشتر برای چیلر و دستگاه های تهویه مطبوع خود مشهور است، سیستم های یکپارچه ای برای فروشگاه های ژاپن و اروپا با محصولات Zeas و Conveni-pack ساخته است. همچنین کانتینرهای تبریدی برای صنعت حمل و نقل می سازد.

 

 

 

 

دایکین در گزارشی اعلام کرده است: با این خرید، دایکین می تواند خط محصول متنوعی برای همه جنبه های زنجیره سرد در بازار اروپا برای تجهیزات تبرید و دمای پایین فراهم کند. همچنین با استفاده از فناوری هایی که در تهویه مطبوع با محصولات زانوتی رشد کرده، دایکین خواهد توانست محصولات با ارزش افزوده بالایی تولید کند که سبب صرفه جویی فراوان در انرژی می شود.

 

 

 

 

پیش بینی می شود این معامله تا پایان ژوئن به انجام برسد.

 

 

 

صنایع دایکین همچنین اعلام کرده است قراردادی به ارزش 430 میلیون دلار برای خرید فلاندر – تولیدکننده آمریکایی فیلتر-امضا کرده است.







انتهای خبر

برندتاسیساتتبریدسیستم
Comments (0)
Add Comment