دانفوس پرقدرت‌تر و کامل‌تر با R32 می‌آید

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: شرکت دانفوس پرتفولیوی کاملی از اجزا و عناصری را به خط تولید خود اضافه کرده که به شرکت‌های تولیدکننده قطعات و تجهیزات اصلی کمک می‌کند سیستم‌های تهویه مطبوع خود را با مایع مبرد R32 گسترش دهند.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به نقل از کولینگ پست، شرکت دانفوس در پاسخ به تغییر جهش جهانی از R410A و R22 از تولید طیف کاملی از تولید اجزا و قطعاتی خبر داده که به شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات اصلی این امکان را می‌دهد که سیستم‌های R32 را تا توان ۷۰۰ کیلووات طراحی کنند.
بر اساس این گزارش، این پرتفولیو شامل کمپرسورهای اسکرول DSF با سرعت ثابت مجهز به IDVs و مبدل‌های حرارتی میکروپلیت است که برای مایع مبرد R32 بسیار بهینه عمل می‌کند. طیف کامل این محصولات تا پایان سال جاری در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، مبدل‌های حرارتی میکروچنل نیز در دسترس خواهد بود که با مایع مبرد R32 تطابق دارد.
این گزارش حاکی است؛ دانفوس با طراحی این کمپرسورهای اسکرول خود به شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات اصلی امکان بهره بردن از تمام مزیت‌های ترمودینامیکی R32 را می‌دهد که ظرفیت بالای ۱۰ درصدی برای همان سایز کمپرسور را شامل می‌شود. همچنین تاثیر دمای بالای تخلیه گاز را کاهش می‌دهد، بدون اینکه نیازی به تزریق این مایع گران قیمت یا تزریق بخار وجود داشته باشد.
گفتنی است این کمپرسور DSF همانند کمپرسورهای چند مبردی سری DSH دانفوس مجهز به تکنولوژی شیر تخلیه میانی است تا آخرین نیازهای بازده فصلی را برآورده سازد.
اکنون در سراسر جهانی، شرکت‌های تولیدکننده قطعات اصلی سیستم‌های تهویه مطبوع استفاده از R410A را کنار گذاشته‌اند. با اضافه شدن طیف جدیدی از محصولات مجهز به R32، موج جدیدی از تقاضا در این بازار برای شرکت دانفوس ایجاد خواهد شد.
air conditionerair conditioningDanfossR32تهویه مطبوعدانفوسشرکت دانفوسمایع مبرد
Comments (0)
Add Comment