دانشگاه آزاد واحد آستارا برگزار می‌کند:همایش منطقه‌ای فناوری‌های نوین و بهینه‌سازی در صنعت ساختمان

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا از برگزاری همایش منطقه‌ای فناوری‌های نوین و بهینه‌سازی در صنعت ساختمان به میزبانی این مرکز دانشگاهی در استان گیلان خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از ایسنا دکتر موسی رضوانی  با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این همایش در محورهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در تاسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمان، آسیب‌پذیری و مقاوم‌سازی لرزه‌ای سازه‌ها، مقررات و آیین‌نامه‌های طراحی سازه‌ها، مواد کامپوزیت در سازه‌های ساختمانی، سیستم‌های حرارتی و برودتی ساختمان، فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان، بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی، فرآورده‌های نوین ساختمان، خانه‌های هوشمند، تکنولوژی بتن و اقتصاد مهندسی برگزار می‌شود.

وی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد رشت، بابل، زنجان، آستانه اشرفیه، صومعه‌سرا، انزلی، لشت‌نشا، دانشگاه گیلان و دانشگاه مازندران را به عنوان مراکز آموزش عالی همکار در این همایش عنوان کرد.

رضوانی زمان برگزاری این همایش را 28 آذر ماه اعلام و اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 آذر ماه به معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا (دبیرخانه همایش) ارسال کنند.

وی افزود: تاریخ اعلام نتایج مقالات پذیرفته شده 25 آذرماه است.

رئیس دانشگاه آزاد آستارا در پایان در خصوص نحوه ارسال آثار تاکید کرد: اصل مقاله با برنامه word 2003 تایپ و فایل‌های word و pdf مربوطه به دبیرخانه همایش ارسال شود.

انتهای پیام/

Comments (0)
Add Comment