خیرین، سرویس بهداشتی می‌سازند

 

به گزارش تاسیسات نیوز، به گفته جلال تاجیک، مدیرکل مناطق نمونه گردشگری و زیرساخت در معاونت سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مجمع خیرین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار است از نیات خیرخواهانه افراد در پوشش عملکردهای سه گانه این سازمان استفاده کند.


اولویت های این انجمن ساخت بازارچه صنایع دستی، مرمت آثار تاریخی، ساخت موزه های تخصصی و سرویس های بهداشتی و تجهیز نمازخانه است که با توجه به کمبود و نیاز مبرمی که در سرویس بهداشتی احساس می شود، اولویت اصلی این انجمن بر ساخت سرویس بهداشتی متمرکز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ما مسیرهای در اولویت را برای ساخت واحدهای سرویس بهداشتی مشخص کرده ایم و با سازمان راهداری نیز توافق کردیم تا 200 نقطه که بیشترین نیاز را دارند به ما معرفی کنند که آنها 209 نقطه را معرفی کرده اند.

 

وی اضافه کرد: با اداره امور اراضی هم توافق کردیم تا زمین مورد نیاز سرویس های بهداشتی که قرار است توسط خیرین احداث شود، حداکثر تا 3 هزارمتر مربع رایگان و یک جانبه در اختیار قرار گیرد.

 

برای تامین آب و بر ق نیز اشتباهات دولت گذشته را تکرار نمی کنیم و نزدیک ترین مناطق به شهرها و روستاها برای تامین این نیاز اساسی سرویس های بهداشتی در نظر گرفته می شود.

 

طبق توافق نیز امور اراضی پذیرفته به برخی مناطق که نیاز مبرم به سرویس بهداشتی دارند، اما به امکانات شهری دسترسی ندارند، با تانکر، آب حمل شود که قبلا شرط لوله کشی، اما حالا انعطاف نشان داده اند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتسرویس بهداشتیگردشگری
Comments (0)
Add Comment