خرم تغییر مهندسی طبیعت با غرس نهال در روز درختکاری را نیازمند عزم ملی دانست

احمد خرم ، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، ضمن تاکید بر عزم ملی برای توسعه فضای سبز، ولادت فرخنده حضرت امام محمد تقى (ع) و تقارن آن با روز درختکارى را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،  مهندس احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام محمد تقی، جواد الائمه (علیه السلام ) و همزمانی  آن با روز درختکاری،پیامی به این شرح فرستاد:
بسمه تعالی
فرا رسیدن دهم  ماه شریف رجب المرجب ، سالروز ولادت با سعادت حضرت امام محمد تقى ، جواد الائمه (علیه السلام ) ، مظهر بخشش و احسان را به عموم مردم شریف به ویژه مهندسان گرانقدر و خانواده های محترم آنان تبریک می گویم.
تقارن این روز مبارک در سال جاری با پانزدهم اسفند، روز جشن درختکاری ،  اهمیت سرسبزی و خرمی طبیعت و حفظ محیط زیست را که در مقررات ملی ساختمان نیز بر آن تاکید شده است  جلوه گر می سازد.
 ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعى و روز درختکاری، از همه فعالان محیط زیست و متخصصین این حوزه تقدیر و تشکر می نمایم.
با توجه به چهاردهه بی توجهی و تخریب  امکانات زیست محیطی، یقیناً با در نظر گرفتن اهمیت درخت و آثار فضای سبز  در تداوم زندگی و حیات بر روی زمین   پیمودن راه های حمایت و حفاظت از منابع طبیعی در قالب عزمی ملی و حرکتی جهادی با فرهنگسازی صحیح و حرکت در قالب NGO ها و نهادهای مدنی میسر است و ما میراث دار این حرکت و نتایج ارزشمند آن خواهیم بود تا آیندگان نیز از این  نعمت الهی بهره مند شوند.
احمد خرم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان
خرمروز طبیعتغرس درختنظام مهندسی ساختمان
Comments (0)
Add Comment