خرم: اقدامات ما باید در حد و اندازه بزرگترین NGOکشور باشد

احمد خرم در سفر به اصفهان، اظهار امیدواری کرد با در اختیار داشتن امکانات بزرگترین NGO در کشور، برنامه ریزی های مطلوبی جهت تهیه اطلاعات پایه شامل اطلاعات خرید و فروش زمین و قیمت گذارى ساختمان و … انجام شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، روابط عمومى سازمان نظام مهندسى ساختمان استان اصفهان، رئیس شوراى مرکزى با حضور در محل سازمان با هیات مدیره استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار مهندس عسکرى رئیس نظام مهندسى ساختمان استان اصفهان، به ارائه گزارش عملکرد سازمان پرداخت.
دکتر سیستانى معاون استاندار و فرماندار شهرستان اصفهان نیز ضمن خیرمقدم به احمد خرم،  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیان داشت: بر حسب وظیفه و مسئولیتى که در شهرستان دارم لازم میدانم از خدمات شایسته جناب مهندس خرم در کشور تقدیر و تشکر کنم. وى افزود: قطعاً با استفاده از تجربیات ارزشمند و نگاه مدیریت کلان نگر ایشان اقدامات موثرى صورت خواهد گرفت. فرماندار اصفهان خطاب به حضار و با اشاره به فرمایشات امام راحل و منویات مقام معظم رهبرى درخصوص خدمت به مردم اظهار داشت : شما عزیزان خدمات شایسته اى به مردم مى دهید و لازم است نظام مهندسى با دقت و قدرت عمل بیشتر به مسائل عمرانى و اجرایى توجه نماید که نتایج موثرى را در پى خواهد داشت.
خرم در این نشست با  تسلیت ایام فاطمیه  بیان داشت: تحقیقاً عرض میکنم ما امروز صاحب بزرگترین NGO دنیا با حدود ۵۵٠ هزار عضو مهندس هستیم  که نظیر آن را نداریم ولى کشور از این مجموعه عظیم بهره هاى لازم را نبرده است و فرهنگ شهرسازى – ساخت و ساز – ترافیک – حفظ و ارتقاء معمارى و سایر موارد مغفول مانده است . از جمله پتانسیل هاى سازمان، امکان تهیه اطلاعات پایه شامل اطلاعات خرید و فروش زمین و قیمت گذارى ساختمان مى باشد و ما باید این گونه اطلاعات را بصورت مستمردر اختیار مردم بگذاریم.
خرمنظام مهندسینظام مهندسی اصفهان
Comments (0)
Add Comment