خرم: اصلاح قانون نظام مهندسی را جدی بگیرید

در ادامه این سفر استانی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان دیدار و گفتگو کرد و درباره هدایت سازمان طبق رسالت مشخص شده سخن گفت.
به گزارش تاسیسات نیوز، احمد خرم در جلسه با حضور اعضای هیات مدیره سازمان استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از اینکه در عرصه انتخابات شرکت کردید، تشکر می کنم.وی خطاب به آنان گفت: تلاش کنید انسجام و اتحادی که در هیات مدیره حاکم است، حفظ شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان درخصوص طرح اصلاح قانون در مجلس تاکید کرد: اصلاح قانون را جدی بگیرید.
 وی در ادامه با بیان جمله ای از امام علی (ع) اظهار داشت: شما یک حیات فردی و یک حیات اجتماعی دارید. برهمین اساس، با عدم فعالیت حرفه ای، زندگی اجتماعیتان را از دست ندهید. مهندس خرم سپس گفت خوشحالیم خداوند متعال توفیق خدمت به جامعه مهندسی را در بزرگترین نهاد مدنی نصیبمان کرده است و تلاش می کنیم رسالت اجتماعیمان را انجام دهیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در سازمان های نظام مهندسی، وضعیت معیشت پرسنل ساماندهی می شود، ضمن اینکه ما می خواهیم معیشت پرسنل و هیات مدیره سازمان دچار مشکل نشود.
در ادامه مهندس عباسی رییس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان در این نشست گزارشی از مهمترین اقدامات سازمان را ارائه کرد و گفت: سازمان در بحث ترویج مقررات ملی موفق عمل کرده است.
همچنین مهندس عامری رییس سازمان نظام مهندس ساختمان استانداران جنوبی در این نشست ضمن خیرمقدم به مهندس خرم و هیات همراه، با تشریح مسائل و موارد استان به بیان مهمترین مسایل استان پرداخت.
 در ادامه این نشست اعضا، نقطه نظراتشان را درباره موضوعات مختلف بیان کردند.
تقدیر از مهندسان پیشکسوت
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در سفر به شهر بیرجند ، با حضور در منزل پیشکسوتان جامعه مهندسی استان از فعالیت آنان در سازمان نظام مهندسی ساختمان قدردانی کرد.
برهمین اساس، مهندس احمد خرم با حضور در منزل اعضای پیشکسوت سازمان، مهندسان حسن هوشمندی، غلامرضا توکلی، از زحمات این بزرگواران تشکر و قدردانی کرد.
وی، ارتقا و تعالی سازمان نظام مهندسی ساختمان در گرو همت و پشتکار دلسوزانه پیشکسوتان دانست و جایگاه همسران ایشان را در رسیدن به این مهم بسیار ویژه بیان کرد. مهندس خرم همچنین بر حمایت سازمان از اعضای پیشکسوت تاکید کرد.
اصلاح قانوناصلاح قانون نظام مهندسی ساختمانخرم
Comments (0)
Add Comment