خرم: اجرای مبحث ۲۲ حدود ۲۰۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد

مهندس خرم با تاکید بر موضوع مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان گفت : این امر در دو برنامه ۵ ساله حداقل ۲۰۰ هزار شغل برای مهندسین ایجاد خواهد کرد و گردش مالی بالای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال ایجاد خواهد نمود. با راه اندازی این بازار صنایع ۲۰۰ گانه پشتیبان صنعت ساختمان نیز رونق می گیرد و تحول عظیمی ایجاد خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ادامه برنامه های سفر خود به استان در همایش شهرداران استان هرمزگان حضور یافت و تجربیات چندین ساله مدیریتی خود را به اشتراک گذاشت. وی ضمن توصیه به شهرداران جهت خدمت رسانی با علاقه به مردم تاکید کرد: برای پیشبرد امور با مطالعه اقدام کنید و مبنای کار را نتیجه مطالعه قرار دهید نه سلایق شخصی.هر پروژه را به یک مدیر بسپارید و بدین ترتیب مدیر توانمند بسازید.
 مهندس خرم با تاکید بر موضوع مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان فرمود:
این امر در دو برنامه ۵ ساله حداقل ۲۰۰ هزار شغل برای مهندسین ایجاد خواهد کرد و گردش مالی بالای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال ایجاد خواهد نمود. با راه اندازی این بازار صنایع ۲۰۰ گانه پشتیبان صنعت ساختمان نیز رونق می گیرد و تحول عظیمی ایجاد خواهد شد.
وی در ادامه از شهرداران استان خواست تا به بیان نوع مراوده و نحوه ارتباط با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دفاتر نمایندگی بپردازند.
– استقرار دفاتر نمایندگی سازمان در مرکز شهرستانها و طولانی شدن پروسه تحویل و عودت نقشه ها به دلیل بعد مسافت سایر شهرها
– مشکلات پروانه های ساختمانی پروژه های قدیمی در شهر های تازه تاسیس که توسط کاردانها و مهندسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایید شده اند
– تعارض منافع اعضای سازمان شاغل در شهرداری ها
– سخت گیری بیش از پیش در مقررات ساخت بنا و نوع مصالح ساختمانی و به تبع افزایش قیمت تمام شده پروژه های ساختمانی
از جمله مواردی بود که شهرداران استان مطرح نمودند.
اشتغالخرمشهرداریمبحث 22مهندسانهرمزگان
Comments (0)
Add Comment