خرم:‌پژوهشگاه صنعت ساختمان تا فروردین سال آینده تاسیس می شود

خرم با اعلام خبر دریافت مجوز تاسیس پژوهشگاه صنعت ساختمان توسط سازمان از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ابراز امیدواری کرد کار تأسیس این پژوهشگاه تا فروردین سال آینده به نتیجه برسد .
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیران و کارکنان شورای مرکزی را به حرکت پر شتاب در مسیر نوآوری و توسعه زمینه های خدمت‌رسانی دعوت کرد.
 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به اینکه حجم دانش و تکنیک در جهان هر شش ماه دو برابر می شود از عدم تحرک ، پویایی ، تغییر و اصلاح در قانون نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان انتقاد کرد و گفت: همه در پدید آمدن این وضعیت مسئول و شریک هستیم و  باید طرحی نو در اندازیم.
 رئیس سازمان از کارکنان شورای مرکزی و مدیران خواست نتیجه گرایی را اصل قرار داده و حرکت و فعالیتشان را با هدف رسیدن به بالاترین و بهترین نتیجه تنظیم کنند.
 گزارش روابط عمومی شورای مرکزی حاکی است مهندس خرم با اعلام خبر دریافت مجوز تاسیس پژوهشگاه صنعت ساختمان توسط سازمان از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ابراز امیدواری کرد کار تأسیس این پژوهشگاه تا فروردین سال آینده به نتیجه برسد .
وی در ادامه سخنان خود توانمندی های سازمان نظام مهندسی ساختمان در ایران را به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و فنی تخصصی جهان برشمرد و خواستار همدلی و همفکری و همکاری اعضا و کارکنان شد.
رئیس سازمان ضمن توصیه حاضرین به رعایت اخلاق، از خصائلی چون شرافت،جوانمردی و انصاف به عنوان ایده آل های حوزه فعالیت در سازمان یاد کرد.
 در این نشست مدیران و کارکنان شورای مرکزی به بیان پیشنهادهایی برای افزایش کارآمدی این مجموعه پرداختند و مواردی چون ارتقای پایه و امنیت شغلی، آموزش و پژوهش، ارائه تسهیلات و توجه به امور رفاهی کارکنان را خواستار شدند که رئیس سازمان در هر زمینه،  راهنمایی های لازم ارائه کرد.
خرمصنعت ساختمانفروردین سال ۹۹نظام مهندسیپژوهشگاه صنعت ساختمان
Comments (0)
Add Comment