حضور یک ایرانی پرتوان در جمع برندها

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گیتی پسند، بیست و یکمین نمایشگاه بين المللي ساختمان باكو ۲۰۱۵ کار خود را با حضور یک ایرانی پرتوان در بخش های تاسیساتی به پایان رساند.

 

گروه صنايع گيتي پسند به عنوان يكي از فعالان صنعت ساختمان در ايران، در اين نمايشگاه حضور داشت و توانمندي ها و دستاوردهاي خود را در صنعت ساختمان در معرض ديد بازديدكنندگان از نمايشگاه گذاشت.

 

اين گروه صنعتي در غرفه خود محصولات و توانمندي هاي خود را در صنعت ساختمان در بخش سيستم هاي آبرساني و فاضلاب با برندهاي نيوپايپ، آذين و نيوفلكس، سيستم عايق كاري ساختمان با برند سپهر فوم، سيستم هاي گرمايشي ساختمان شامل پكيج و رادياتور با برند نيووارم و شيرآلات بهداشتي با برند FLXT را در معرض ديد عموم قرار داد.

 

نزديك به ۴۰۰ شركت از كشورهاي بلاروس ، چين ، كانادا ،چك، فنلاند ، فرانسه ، گرجستان ، آلمان ، يونان ، هند ، ايتاليا، هلند، لهستان ، پرتغال ، روسيه، سنگاپور ، كره جنوبي ، اسپانيا ، تركيه ، اكراين، امارات ، انگلستان ، آمريكا به همراه شركت هاي فعال در صنعت ساختمان آذربايجان و ۱۲ شركت ايراني در اين نمايشگاه حضور داشتند.

 

اين نمايشگاه با حمايت وزارت صنعت و اقتصاد جمهوري آذربايجان برگزار شد.

 

در روز نخست برگزاري اين نمايشگاه، آقاي شهيدي رايزن اقتصادي ايران در باكو از غرفه گروه صنايع گيتي پسند بازديد به عمل آورد.

 

بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي ساختمان باكو (Baku Build) از ۲۱ تا ۲۴ اكتبر برابر با ۲۹ مهر تا ۲ آبان ۱۳۹۴ در مركز نمايشگاه هاي بين المللي باكو Baku Expo Center برگزار شد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برندتاسیساتساختماننمایشگاه
Comments (0)
Add Comment