حضور دپارتمان صنایع غذایی کاشانه در 21 امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

دپارتمان صنایع غذایی کاشانه در 21 امین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته حضور دارد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود 2014)، 9 تا 12 خرداد، جمعه تا دوشنبه  با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش تاسیسات نیوز از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته؛ در این نمایشگاه بزرگ 700 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 165 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان حضور دارند.

آکادمی کاشانه مانند سال های گذشته در بیست و یکمین  نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته (اگروفود) حضور خواهد داشت.

شایان ذکر است دپارتمان صنایع غذایی آکادمی کاشانه با مجوز برگزاری دوره های صنایع غذایی از معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی برای مسئولین فنی کارخانجات صنایع غذایی و نیز مجوز آموزش از سازمان ملی استاندارد ایران بنیانگذار دوره های نوین در صنعت غذا، دارو و صنایع بهداشتی آرایشی می باشد.

آکادمی کاشانه در سالن A31 –غرفه 12 مستقر می باشد.

پایان پیام/.

 

 

نظارت، بتن، گاز، همایش، نمایشگاه، کنفرانس، آب، فاضلاب
Comments (0)
Add Comment