حضور در نمایشگاه ساختمان مشهد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، نوزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت ساختمان (معماري و عمران) و صنايع سرمايشي و گرمايشي مشهد به عنوان پرمخاطب ترين نمايشگاه شرق كشور از ۲۱ تيرماه به مدت پنج روز ميزبان محصولات و توانمندي هاي گروه صنايع گيتي پسند بود.





محمد حيدري زاد مسئول پشتيباني و نظارت فني دفتر منطقه اي گيتي پسند در شرق كشور درباره اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه صنعت ساختمان مشهد به عنوان پرمخاطب ترين نمايشگاه شرق كشور، همه ساله ميزبان هزاران نفر از متخصصان، مهندسين و فعالان صنعت ساختمان مي باشد كه اين ويژگي به حضور تمامي برندها و شركت هاي بزرگ و فعال در اين عرصه منجر مي شود.

 

 

 

 

وي ادامه داد: گروه صنايع گيتي پسند از ابتداي آغاز به كار اين نمايشگاه، خود را ملزم به حضور در آن كرده و امسال براي نوزدهمين سال پياپي در اين نمايشگاه حضور خواهيم داشت.

 

 

 

 

حيدري زاد به حضور كارشناسان بخش هاي مختلف صنعت ساختمان در غرفه گروه اشاره كرد و افزود: در غرفه سالن ابوسعيد محصولات مختلف گروه با نام هاي تجاري آذين،محصولات غيرمتمركز،والوها،پكيج هرماتيك نيووارم،رادياتورsgp، نيوفلكس، نيوپايپ، باتيس، SGP و سپهرفوم عرضه شده كه اميدواريم امسال نيز براي علاقه مندان و بازديدكنندگان ميزبان خوبي باشيم.

 

 

 

 

وي به توزيع كارت دعوت بين متخصصان، مجريان و مشتريان گروه براي بازديد از غرفه گيتي پسند در نمايشگاه صنعت ساختمان مشهد در سطح چهار استان خبر داد و افزود: در اين نمايشگاه كه مهمترين نمايشگاه صنعت ساختمان و تاسيسات در ميان چهار استان خراسان رضوي، شمالي و جنوبي و سيستان و بلوچستان مي باشد، علاوه بر بازديدكنندگان داخلي، شاهد حضور شركت ها و نمايندگان آنان از كشورهاي افغانستان، تاجيكستان، قزاقستان و قرقيزستان خواهيم بود كه البته محصولات گروه به اين كشورها نيز صادر شده است.

 

 

 

 

 

مسئول پشتيباني و نظارت فني دفتر منطقه اي گيتي پسند در شرق كشور خاطر نشان كرد: در غرفه داخل سالن ابوسعيد علاوه بر معرفي محصولات و توانمندي ها، ثبت نام حضور در كنگره بزرگ مجريان و فروشندگان تاسيسات و همچنين مسابقه ملي مهارت نيز صورت مي پذيرد كه دو اتفاق مهم و بزرگ براي صنعت ساختمان و تاسيسات شرق كشور به حساب مي آيد.

 

 

 

 

 

گفتني است نوزدهمين دوره نمايشگاه بين المللي ساختمان (معماري و عمران), صنايع سرمايشي گرمايشي ۲۱ تا ۲۵ تيرماه ماه جاري در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي مشهد واقع در انتهاي بلوار وكيل آباد، بلوار نمايشگاه برگزار مي شود.
گروه صنايع گيتي پسند با دو غرفه در سالن ابوسعيد و فضاي باز(بخش انرژي و تاسيسات) در اين نمايشگاه ميزبان متخصصان و فعالان صنعت ساختمان و تاسيسات در شرق كشور خواهد بود.




 


انتهای خبر

برندتاسیساتساختماننمایشگاه
Comments (0)
Add Comment