حضور ایران در نمایشگاه بین المللی انرژی بلاروس

هفدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی بلاروس با حضور بیش از 250 شرکت بین المللی از 17 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه های این کشور آغاز به کار کرد.  

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  دراین نمایشگاه جدیدترین محصولات در زمینه ماشین آلات الکترو مکانیک، پرتو الکترون، پردازشگرهای حرارتی و ترموشیمیایی، تجهیزات تصفیه و پمپاژ آب، ایستگاه های انتقال گاز، ژنراتور های برقی وپانل های خورشیدی ارائه شده است.

حجازی تولیدکننده ایرانی در این نمایشگاه گفت: بیش از یک سال و نیم است که وارد بازار بلاروس شدیم و توانستیم محصولات تولیدی خود شامل شیرآلات گازی، کنتورها و فیلترهای صنعتی گاز را عرضه کنیم که به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین در مقابل محصولات اروپایی، با استقبال خوبی روبرو شده است.

الکساندر الکساندرویچ یک تولیدکننده بلاروسی دراین باره گفت:”به نظر من بازار بلاروس با توجه به افزایش میزان ساخت و ساز و سرمایه گذاری های خارجی ،پتانسیل بالایی برای حضورشرکتهای فعال در زمینه انرژی را دارد.”

همچنین در بخش دیگری از نمایشگاه ،شرکتهای دانش بنیان بلاروسی،اختراعات جدید خود را عرضه کرده اند.

آندره پترویچ مخترع دستگاه جداکننده آب از مشتقات نفتی نیزگفت: این دستگاه برخلاف نمونه های موجود در بازار از فیلتر و یا سانتریفوژاستفاده نمی کند و بر اساس نانو تکنولوژی بر پایه المنتها طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بزودی نمونه صنعتی این محصول وارد بازار بلاروس، روسیه، اوکراین و آذربایجان خواهد شد.

این نمایشگاه به مدت چهار روز پذیرای علاقه‌مندان به صنعت انرژی است.

پایان پیام/.

 

 

Comments (0)
Add Comment