حدود 10 درصد مصرف پنهان برق در لوازم آماده به کار

مصرف وسایل برقی در حالتی که وسیله آماده به کار است (استندبای) به میزان 8 درصد مصرف وسیله در حالت کار کردن یا استفاده کردن می ­باشد..

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مصرف وسایل برقی در حالتی که وسیله آماده به کار است (استندبای) به میزان 8 درصد مصرف وسیله در حالت کار کردن یا استفاده کردن می ­باشد و این میزان مصرف به اندازۀ مصرف یک لامپ 10 وات می­ باشد. مشترکین و مصرف ­کنندگان برق می ­توانند با خاموش کردن کامل (خارج کردن از پریز برق با استفاده از سه راهی دارای کلید خاموش و روشن) وسایل برقی موجود در منزل یا اداره، 8 درصد در مصرف برق خود صرفه­ جویی کنند.

 

سابا به منظور نمایش مصرف آماده به کار لوازم برقی اقدام به طراحی و ساخت پکیج اطلاع ­رسانی و تست هم ­زمان مصرف لوازم برقی جهت حضور در نمایشگاه تخصصی صنعت برق و جشنوارۀ روشنایی که از تاریخ 28 لغایت 31 مرداد برگزار می ­شود، نموده است. این پکیج آموزشی با بهره ­گیری از استقرار 10 وسیلۀ برقی به نمایش هم ­زمان مصرف استندبای در وسایل مذکور پرداخته است. هم ­چنین کارشناسان حاضر در غرفۀ این سازمان نسبت به ارائۀ مشاوره و راهنمایی بازدیدکنندگان جهت کاهش مصرف در وسایل آماده به کار به­ صورت روزانه در طول این نمایشگاه اقدام می­ نمایند.

پایان پیام /.

 

 

چیلر،تراکمی، جذبی،نیروگاه، نظام ، گاز، مخزن، نفت،
Comments (0)
Add Comment