حادثه بر اثر انفجار گاز شهری

به گزارش تاسیسات نیوز، بی توجهی به اصول ایمنی، انفجار گاز شهری را در خانه مسکونی در خیابان تهرانپارس رقم زد.


در پی انفجار گاز در یک منزل مسکونی در خیابان تهرانپارس، خیابان زهدی، خیابان طالقانی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 15:00 روز گذشته بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه های 57، 92 و گروه امداد و نجات ایستگاه 10 را به محل حادثه فرستاد.


احمد جواهری افسر آماده منطقه 3 عملیات که در محل حادثه فرماندهی آتش نشانان را بر عهده داشت در این باره گفت: طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به مساحت 40 متر مربع بر اثر انفجار گاز شهری تخریب شده بود.


وی بیان کرد: بر اثر این انفجار دیوار بین منزل مسکونی و ساختمان پشتی به مساحت 78 متر مربع فرو ریخته و بخشی از پنجره و چهارچوب آهنی آن به سطح خیابان پرتاب شده و دختری 13 ساله دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت شده بود.


وی افزود: آتش نشانان بی درنگ برق و گاز ساختمان را قطع کردند و ایمن سازی های لازم را انجام دادند و دختر نوجوان را از محل ساختمان خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.


جواهری با اشاره به بررسی بیشتر برای علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد؛ همواره احتیاط را در استفاده از وسایل گازسوز اعم از اجاق گاز و .. در نظر گیرند و به صورت دوره ای اتصالات این وسایل را برای اطمینان از نداشتن پارگی و پوسیدگی بررسی کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتحادثهگاز
Comments (0)
Add Comment