جوابیه آموزش و پرورش به گزارش “بخاری نفتی، مهمان زمستان بیش از 5000 کلاس درس در گلستان”

پیرو انتشار گزارشی در خبرگزاری مهر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش جوابیه ای را برای خبرگزاری مهر ارسال کرد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، پیرو انتشار گزارش “بخاری نفتی، مهمان زمستان بیش از 5 هزار کلاس درس در گلستان” مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش جوابیه ای را برای خبرگزاری مهر ارسال کرد که به شرح زیر است:

 

“عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ 29/11/92 با عنوان “بخاری نفتی، مهمان زمستان بیش از 5 هزار کلاس درس در گلستان” به اطلاع می رساند، اداره کل آموزش و پرورش گلستان در ارتباط با وسایل گرمایشی دستورالعمل ایمنی تاسیسات مدارس مبنی بر رعایت اصول استاندارد و آموزش سیستمهای گرمایشی و عیب یابی و نحوه راه اندازی را تهیه و به همه شهرستانها و مدارس سطح استان ارسال کرده است.

 

بازدید از مدارس سطح استان با هدف پیشگیری از بروز هر گونه حادثه و آسیب های جبران ناپذیر به دانش آموزان توسط کارشناسان ذیربط انجام شده و نواقص سیستم های گرمایشی از جمله طولانی و غیر استاندارد بودن شیلنگ های بخاری گازی، دودکش های غیراستاندارد، فقدان سنسور حرارتی و مواردی دیگر شناسایی شده و نسبت به رفع آن اقدام شده است.

 

برگزاری نشست تخصصی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با حضور همه مسئولان تدارکات شهرستانها در خصوص نصب و راه اندازی، بخاری های تابشی و نصب آن در برخی از مدارس استان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

 

همچنین با شرکت توزیع نیروی برق هماهنگی های اولیه برای نصب سیستم انرژی خورشیدی انجام شده و مقرر شده تا نسبت به نصب و راه اندازی آن در سطح 20 باب از مدارس استان اقدام شود.

 

در حال حاضر تمامی بخاری های نفتی مدارس استان گلستان تبدیل به کاربراتوری لیزری استاندارد شده و بر اساس گزارش مدیریت آموزش و پرورش شهرستانها هیچ بخاری چکه ای و غیر استاندارد در مدارس وجود ندارد ضمن اینکه بخاری های غیر استاندارد موجود در انبارها نیز جمع آوری شده است.

 

پایان پیام/.

 

 

نظارت، بتن، گاز، همایش، نمایشگاه، کنفرانس، آب، فاضلاب
Comments (0)
Add Comment