جلسه هم اندیشی نظام مهندسی هرمزگان و شهرداری بندرعباس

جلسه هم اندیشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان و شهرداری بندرعباس ، با موضوع ایجاد وحدت رویه به منظور تسریع در صدور پروانه های ساختمانی برگزار شد
به گزارش تاسیسات نیوز،  جلسه هم اندیشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان و شهرداری بندرعباس، با موضوع ایجاد وحدت رویه به منظور تسریع در صدور پروانه های ساختمانی برگزار شد
جلسه هم اندیشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و شهرداری بندرعباس با موضوع ایجاد وحدت رویه به منظور تسریع در صدور پروانه های ساختمانی برگزار شد.
این جلسه به دعوت شهرداری و با حضور عظیمی سردری رئیس سازمان، حسینی پور معاون معماری و شهرسازی شهرداری، خانم زارعی مسئول امور مهندسان ناظر شهرداری بندرعباس، خانم اله یاری مدیر اجرایی سازمان و خانم طاهرپور مدیر فنی سازمان در محل ساختمان شهرداری مرکزی برگزار گردید.
نظر به همکاری سازمان در کنترل نقشه های ساختمانی، پیشنهاد حذف نقشه های فیزیکی و ارسال و کنترل نقشه ها از طریق سامانه جامع سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان و برقراری ارتباط این سامانه با سامانه شهرداری در جهت کاهش زمان و پروسه کنترل و گردش نقشه مطرح شد.
پیشنهاد مشابه در مورد ارسال گزارش مرحله ای ناظران به صورت انلاین و از طریق سامانه مذکور نیز در راستای ارسال به موقع گزارش ها مطرح گردید.
در انتها مقرر گردید با توجه به ارتباط تنگاتنگ کاری سازمان استان و شهرداری جلسات هم اندیشی به صورت مدون برگزار شود
شهرداری بندرعباسنظام مهندسی ساختمانهرمزگانهم اندیشی نظام مهندسی و شهرداری بندرعباس
Comments (0)
Add Comment