جلسه شورای سیاستگذاری مرکز علمی و کاربردی

به گزارش تاسیسات نیوز، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری مرکز علمی کاربردی با حضور مدیر مؤسسه علمی کاربردی شهرداری تهران، مدیر مرکز، اعضای شورای سیاستگذاری و تعدادی از مدیران و معاونین سازمان آتش نشانی برگزار شد.


پور موسوی “مدیر مؤسسه علمی کاربردی شهرداری تهران” ضمن تبریک اعیاد گذشته و آتی، دهه پر خیر و برکت کرامت، بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد، یاد و خاطره شهدای گرانقدر سازمان آتش نشانی را گرامی داشت.


وی در ادامه به کارکرد شوراهای سیاستگذاری در مراکز اشاره کرد و افزود: هدف این شوراها ارتقاء بخشیدن به وضعیت موجود و دستیابی به اهداف پیش بینی شده در مراکز علمی و کاربردی است.


وی با اشاره به فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی که بنیان آن بر پایه آموزش مهارت بنا شده است تصریح کرد: به دلیل تخصصی بودن رشته های متعلق به مرکز آتش نشانی، این دوره ها باید در آن مرکز که یکی از بزرگترین و تخصصی ترین مراکز علمی کاربردی موسسه است، برگزار شود.


پورموسوی با بیان اینکه مؤسسه علمی کاربردی شهرداری تهران تنها مؤسسه دارای مجوز نشر می باشد، آمادگی این مؤسسه را برای چاپ و انتشار کتب تخصصی آتش نشانی اعلام کرد.


پرویز رزمیانفر عضو شورای سیاستگذاری این مرکز با اشاره به اینکه منابع تخصصی آتش نشانی عمدتاً منابع خارجی است، اظهار امیدواری کرد که این موضوع بتواند مؤلفین و اساتید داخلی را برای چاپ کتب تخصصی ترغیب کند.


رضا رحمت اله زاده مدیر مرکز علمی کاربردی سازمان نیز در این جلسه چشم اندازی از برنامه های پیش روی این شورا ارائه داد و از راه اندازی مرکز دوم و جذب دانشجویان در رشته های جدید خبر داد.


وی با اشاره به فعالیت واحد پژوهش در مرکز علمی کاربردی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به برنامه های پیش رو و ارتقا سطح دانش آتش نشانان و دانشجویان مرکز، برگزاری همایش و سمینارهای علمی و تخصصی با همکاری سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور در دستور کار قرار گرفته است.


مدیر مرکز دانشگاه علمی کاربردی افزود: از زمان ایجاد رشته های تخصصی این مرکز در دانشگاه علمی کاربردی تا کنون بازنگری جامعی روی رشته ها و منابع دروس صورت نگرفته است که با تشکیل کارگروه هایی متشکل از اساتید، معاونین سازمان و کارشناسان هر رشته درصدد انجام و ارائه در سال تحصیلی جدید هستیم.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیتاسیساتسیاستعلمی کاربردی
Comments (0)
Add Comment