جلسه تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره نظام مهندسی اردبیل

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی استان اردبیل، با موفقیت علیرضا غریبی، عضو هیات مدیره سازمان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل، در جلسه ای باحضور اعضای هیات مدیره سازمان، نماینده اداره کل راه و شهرسازی و ارکان سازمان از زحمات 8ساله وی در سازمان وی تجلیل و طی حکمی شاهین خدامرادزاه بعنوان عضو جدید هیات مدیره معارفه شد.




میرمحمدسیدهاشمی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه و زحمات شبانه روزی علیرضا غریبی درچند سال اخیر بعنوان ارکا ن سازمان، وی را نماد خوش فکری، خوش نامی و پاکدستی یاد و کرد و خواستار همکاری بیش از پیش وی با سازمان شد.

 

 

 

سیدهاشمی از حضور علیرضا غریبی در شورای اسلامی شهر بعنوان فرصتی مناسب برای تعامل بیشتر سازمان با شورای شهر و شهرداری اردبیل یاد کرد و تجربیات وی را در راستای تقویت این تعامل موثر خواند.

 

 

 

وی همچنین حضور شاهین خدامرادزاده را در هیات مدیره سازمان اتفاقی مبارک عنوان و اظهار امیدواری کرد که با وجود وی اقدامات موثرتری درراستای اجرای اهداف سازمانی توسط هیات مدیره را شاهد خواهیم بود.

 

 

 

علیرضا غریبی، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز ضمن تجلیل از کلیه اعضای هیات مدیره، اعضای سازمان و دست اندرکاران سازمان، خود را بعنوان فرزند نظام مهندسی و رشد یافته مکتب مهندسی یاد کرد و درخصوص عملکرد چندین ساله خود در ارکان سازمان توضیحاتی ارایه کرد.

 

 

 

وی اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک با همفکری اعضای هیات مدیره سازمان، در راستای تقویت تعاملات سازمان با شهرداری و شورای اسلامی شهر برنامه های علمی و ماندگار ترسیم گردد.

 

 

 

شاهین خدامرادزاده، عضو هیات مدیره سازمان ضمن تبریک به علیرضا غریبی از وی بعنوان نماد تلاش و جدیت و افتخار سازمان یاد کرد و برنامه های خود را حرکت در مسیر اهداف سازمانی و ارتقای جایگاه مهندسی عنوان کرد.

 

 

در ادامه جلسه طی لوحی از تلاش های علیرضا غریبی تجلیل و حکم شاهین خدامرادزاده اعطا گردید.







انتهای خبر

استانتاسیساتجلسهنظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment