جلسه ای سه نفره با سه دستگاه

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل ازروابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، جلسه هیئت سه‌نفره گاز استان در تاریخ29مهرماه1396 با حضور نمایندگان سه دستگاه (سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس،اداره کل راه و شهرسازی فارس و شرکت گاز استان) برگزار شد.




این جلسه با حضور مهندس نامورچی، رئیس سازمان، مهندس دادخواه، نایب رئیس سازمان، مهندس شاکرنیا، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس، مهندس کارگر معاون خدمات مهندسی سازمان، مهندس نجیبی، رئیس دفتر بازرسی گازسازمان، مهندس ارجمند، خزانه‌دار سازمان، مهندس مختاری، مدیر خدمات فنی و مهندسی گاز منطقه 5 فارس و خانم مهندس امیدبخش مسئول روابط عمومی سازمان برگزار شد.

 

 

 

در این جلسه ضمن بررسی مصوبات مجمع درخصوص دفتر بازرسی گاز، مهندس نامورچی و مهندس دادخواه برعملکرد کیفی دفتر بازرسی گاز تأکید کردند و اظهار داشتند شفاف‌سازی و بهبود ارائه خدمات کنترل و نظارت عالیه و آموزش از اولویت‌های هیئت مدیره و هیئت رئیسه سازمان می‌باشد که دفتر گاز نیز از این قضیه مثتثنی نیست.

 

 

 

در خصوص دغدغه نماینده شرکت گاز در خصوص هزینه‌کرد دفتر در راستای بهبود کیفیت خدمات و برون‌سپاری،اعضای هیئت رئیسه این اطمینان را دادند که این سازمان در جهت ارائه خدمات مهندسی مطلوب و شفاف از هیچ همکاری و خدماتی دریغ نخواهد کرد.

 

 

 

مهندس نامورچی همچنین بر توزیع عادلانه کار، شفاف‌سازی، مدیریت زمان، سلامت ارائه خدمات دردفتر بازرسی گاز تأکید ویژه داشتند.

 

 

 

همچنین در این جلسه مهندس دادخواه از سیستمی‌کردن ارجاع کار در دفتر گاز و استقرار نرم‌افزار خبرداد که به زودی این سیستم در دفتر گاز راه‌اندازی خواهد شد.

 

 

 

در ادامه مهندس مختاری درخواست سطح‌بندی ناظران در زمینه ارائه خدمات مهندسی و ساماندهی مجریان گاز را داشت و مهندس نجیبی درخواست واگذاری شارع عام را مطرح نمود که مقرر شد بامهیا نمودن زیرساخت‌های لازم همکاری لازم در این زمینه از سوی شرکت گاز صورت پذیرد.

 

 

 

در پایان به پیشنهاد مهندس شاکرنیا، موارد صورت جلسه و تفاهمات لازم در راستای ارتقای کیفیت خدمات در دفتر گاز صورت پذیرفت.







انتهای خبر

تاسیساتجلسه
Comments (0)
Add Comment