جلسات طراحی ساخت ASHRAE در AHR Expo

به گزارش تاسیسات نیوز، چهار جلسه متمرکز روی طراحی ساختمان رایگان در AHR Expo به عنوان بخشی از کنفرانس زمستان ASHRAE 2016 برگزار می شود.

 

کنفرانس 23-27 ژانویه در اورلاندو هیلتون برگزار می شود، در حالی که AHR Expo با پشتیبانی ASHRAE 25-27 ژانویه در مرکز Orange County برگزار می شود.

 

از ویژگی های برنامه فنی می توان به 8 ترک، حدود 100 جلسه و بیش از 300 سخنران اشاره کرد که یکشنبه 24 ژانویه تا چهارشنبه 27 ژانویه اجرا شده و حدود 200 ساعت توسعه حرفه ای و نیز واحد آموزش مداوم ارایه می کند که می تواند در بسیاری ایالت ها برای گواهی مهندسی حرفه ای استفاده شود.

 

چار جلسه رایگان در AHR Expo ارایه می شود و سه سمینار و یک کارگاه همه بخشی از ترک طراحی خواهد بود.
موضوعات این چهار جلسه به شرح زیر می باشد:

 

• راهنمای بقای طراحی ساخت بهتر و جدید، در این سمینار سخنرانان راهنمای بقای طرح ساخت جدید، بهبود یافته و آپ دیت شده را بررسی می کنند.

 

• اجتناب از دام های آزاردهنده که کنترل صدا و لرزه را تلفیق می کند. این جلسه مزیت تلفیق مطابقت لرزه ایی و کنترل صدا در فرایند طراحی را تلفیق می کند. سیستم های طراحی ساختمان برای کنترل لرزش، باد، صدا و ارتعاش بعدا در پروژه با حس اینکه اینها برای طرحی سیستم برق، HVAC و … ضروری نیستند رخ می دهد.

با این وجود وقتی این مورد غیر ضروری نادیده گرفته می شود، هزینه مطابقت با قانون و یا تقاضای مالک اغلب زیادتر می شود. سخنرانان درباره غلبه بر این موانع صحبت می کنند.

 

• طراحی ساخت برای DDC. یک سخنران در این جلسه قویا تاکید می کند که طرح طراحی ساخت بهترین راه حل برای سیستم های DDC امروزی است، در حالی که بقیه چنین نظری ندارند.

 

• چگونه نقش مهندس نار بر نقش های مهندس ساخت طرح و پیمانکار در همه فازهای پروژه ساخت طرح تاثیر می گذارد؟

مالکان ساختمان اغلب برای تعیین ضوابط اولیه طراحی برای یک پروژه یک مهندس ناظر دارند.

مهندس اسنادی را ایجاد می کند که در دست پیمانکار ساخت طرح است. این سمینار در مورد مسایلی که تفسیرهای مختلف پیمانکار و مالک از اسناد و نحوه خط ارتباطی با مهندس در همه فازهای پروژه بحث می کند.







انتهای خبر

ashraeآموزشتاسیساتگردهمایی
Comments (0)
Add Comment