جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو جشنواره «نانو و رسانه ۱۴۰۰» را با محورهای فناوری نانو در زندگی مردم، صادرات محصولات نانو، نانو و کرونا برگزار می‌کند.
مهدی کدخدایی، مدیر ترویج صنعتی ستاد فناوری نانو در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت : ستاد ویژه توسعه فناوری نانو این جشنواره را با هدف معرفی برترین آثار رسانه‌ای در حوزه فناوری نانو، هر ساله برگزار می‌کند.
وی افزود :
در جشنواره نانو و رسانه سال ۱۴۰۰ علاوه بر تقدیر از آثار برتر در هر گروه از رسانه‌ها، آثار برتر در «سه محور ویژه» نیز مستقل از قالب اثر، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
کدخدایی یادآور شد :
مدیر ترویج صنعتی ستاد فناوری نانو، هر شرکت‌کننده می‌تواند پنج اثر مرتبط به فناوری نانو را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌طور همزمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.
به گفته وی علاقه‌مندان برای مطلع شدن از شرایط شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می‌توانند با مراجعه به سایت www.nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب‌های مشخص برای رسانه، صدا، سیما، مطبوعات و نشریات، خبرگزاری ها وپایگاه های خبری تحلیلی، شبکه های اجتماعی، عکس ارسال کنند.
لازم به ذکر است، همزمان با روز خبرنگار، در جشنواره نانو و رسانه همچنین رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال ۱۳۹۹ معرفی و تقدیر می‌شوند، برای این منظور، محتواهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به‌صورت روزانه رصد شده و براساس معیارهای کمی و کیفی امتیازدهی می‌شوند.
جشنواره نانو و رسانهروز خبرنگارنانو و رسانهکدخدایی
Comments (0)
Add Comment