جشنواره خانواده و نقش زنان در مدیریت مصرف انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز، جشنواره خانواده و نقش زنان در مدیریت مصرف آب، برق و گاز در یاسوج روز گذشته، دوم شهریورماه برگزار شد.

 

 

 

سیدعلی لدنی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، دوم شهریورماه در جشنواره خانواده و نقش زنان در مدیریت مصرف آب، برق و گاز در یاسوج در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهار کرد: وضعیت آب در کشور و به دنبال آن این استان در شرایط بحرانی است.

 

 

 

 

وی افزود: با تاکید نماینده ولی فقیه در استان و استاندار تصمیم بر این شد که در جهت فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف جشنواره‌ها و برنامه‌هایی برگزار شود.

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید بانوان استان ما به این باورمندی برسند که نقش پررنگی در ترویج الگوی صحیح مصرف دارند و این موضوع را در خانواده و تربیت فرزندان خود مدنظر قرار دهند.

 

 

 

 

لدنی‌نژاد با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در امر فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف انرژی نقش ایفا کنند، بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد آمادگی همکاری با سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه بانوان برای فرهنک‌سازی را دارد.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ اثر در بخش‌های پوستر، کاریکاتور، فیلم، شعار و نقاشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از میان آنها ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر شناخته و تجلیل شدند.

 

 

 

 

یادآور می‌شود، الهه رستمی و یلدا حکیمی‌زاده در بخش عکس، سیدیاسین کاظمی و نگین محمدی در بخش فیلم کوتاه، مراد مرتضایی، الهام پورهادی و آیت خالقی‌نژاد در بخش پوستر، صادق دو پیکر در بخش شعار، لیلا صادقی، صدیقه دیانتی و غزل رسایی‌نسب در بخش نقاشی و کاریکاتور به عنوان افراد برتر این جشنواره معرفی شدند.

 

 

 

منبع: بهینه سازی مصرف انرژی

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آبآموزشانرژیتاسیساتخانواده
Comments (0)
Add Comment