جریمه ۱۸۲ هزار دلار برای آمونیاک

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) 182659 دلار جریمه مدنی را با Reddy Ice، بزرگترین تولید کننده یخ بسته بندی شده ایالات متحده اعلام کرد.

EPA پس از بازرسی از تأسیسات تولید یخ این شرکت در فونیکس در ژوئن ۲۰۱۹، تشخیص داد که Reddy Ice با قوانین هوای پاک بخش ۱۱۲ (r) مطابقت ندارد. قوانین مستلزم آن است که تأسیسات ذخیره بیش از ۱۰۰۰۰ پوند آمونیاک بی آب به درستی طراحی شده باشند. برای به حداقل رساندن خطر رهاسازی تصادفی، عملیاتی و نگهداری می شود.

EPA تشخیص داد که Reddy Ice نتوانست سیستم تبرید خود را به درستی طراحی کند تا با کدها و استانداردهای طراحی قابل اجرا مطابقت داشته باشد، سوابق بازرسی و آزمایش بر روی تجهیزات خاص را حفظ کند، نقص‌های کنترل مهندسی صحیح مربوط به آشکارسازهای آمونیاک، فن‌های اگزوز اضطراری و آلارم‌ها، و به یافته های حسابرسی انطباق عمل نکرد.

مارتا گوزمان، مدیر منطقه جنوب غربی EPA، گفت: «مسئولیت هر شرکتی است که از رعایت قانون، از جمله مقررات ایمنی حیاتی تحت قانون هوای پاک برای کار با مواد شیمیایی خطرناک مانند آمونیاک بی آب، اطمینان حاصل کند. “عدم انجام این کار می تواند سلامت و ایمنی عمومی را به خطر بیاندازد، به ویژه برای کسانی که در جوامع محروم و آسیب پذیر نزدیک به تاسیسات دارای سیستم های تبرید آمونیاکی هستند.”

پایان پیام/

 

AREA، تاسیسات نیوز، تاسیساتآمونیاک
Comments (0)
Add Comment