جدیدترین های نظام مهندسی یزد در مقابله با کرونا

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از خدمات این سازمان با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، ، مرکز یزد، سالاری با توجه به شرایط شیوع کرونا جامعه تاکید کرد مردم در این شرایط پیش آمده در فرایند خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان متحمل هزینه اضافه نخواهند شد.
وی با اشاره به اینکه تمامی تعرفه‌های این سازمان تا پایان اردیبهشت ماه بدون تغییر مطابق همان تعرفه سال ۹۸ محاسبه می‌شود، گفت: در صورت تداوم شرایط شیوع کرونا این تعرفه‌ها می‌تواند تا پایان شرایط تمدید شود.
وی همچنین افزود: برای جلوگیری از تردد مردم و سهولت کار آن‌ها تمامی پروانه‌های ساخت و خدماتی این سازمان که تاریخ اعتبار آن‌ها تمام شده تا پایان این شرایط دارای اعتبار است و نیاز به تمدید ندارد.
رییس سازمان نظام مهندسی استان افزود: بسیاری از خدمات این سازمان نیز نظیر خدمات مجریان و ناظران گاز ، امضاء مهندسان ناظر و پرداخت‌های این سازمان غیر حضوری شده است که کمک شایانی به کاهش تردد مردم می‌کند.
سالاری همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون ستاد مقابله با کرونا در این سازمان تشکیل شده افزود: بر اساس مصوبات این ستاد صندوق حمایت از آسیب دیدگان کرونا در این سازمان تشکیل شد که موظف است تمامی هزینه‌های اعضاء این سازمان که در اثر کرونا آسیب دیده اند را پرداخت کند.
وی گفت: به منظور حمایت از اعضاء این سازمان یک قسط از حق نظارت مهندسان این سازمان را زود‌تر از موعد تا چند روز آینده پرداخت می‌کنیم، افزود: این میزان ۲۵ میلیارد ریال است که شامل ۱۵۰۰ مهندس می‌شود.
Comments (0)
Add Comment