جان گرفتن به شیوه آسانسوری

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری آتش نشانی تهران، رعایت نکردن اصول ایمنی همیشه حادثه ساز بوده است و اینبار نیز عدم رعایت باز هم جان گرفت.

رعایت نکردن اصول ایمنی، سقوط کارگر جوان را به چاهک آسانسور در یک ساختمان در حال ساخت در یوسف آباد در پی داشت.

به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط کارگر جوان به چاهک آسانسور ،ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22:43 شب گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 108 را روانه خیابان یوسف آباد، خیابان جهان آرا، کرد.

محمد پناهی رئیس ایستگاه 108 سازمان آش نشانی تهران در این باره گفت: کارگران در یک ساختمان 6 طبقه درحال احداث مشغول کار بودند که یکی ازکارگران به علت نامعلوم از طبقه اول به داخل چاهک آسانسور افتاد و تا طبقه منفی یک سقوط کرد.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و با استفاده از تجهیزات مخصوص و تلاش فراوان، این کارگر 22 ساله افغانی را خارج کرده و به محل امن منتقل کردند.

پناهی با اشاره به اینکه آتش نشانان، فرد مصدوم را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند، ادامه داد: پس از انجام معاینات اولیه توسط امداد گران اورژانس، متأسفانه مرگ وی تأیید شد.

رئیس ایستگاه 108منطقه 2 آتش نشانی درباره علت بروز این حادثه گفت: هم اکنون دلایل وقوع این حادثه توسط مامورین انتظامی در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آتش نشانیآسانسورایمنیتاسیسات
Comments (0)
Add Comment