تیم هت تریک قهرمان مسابقات فوتسال جام گرامیداشت روز مهندس شد

به گزارش تاسیسات نیوز، تیم هت تریک قهرمان مسابقات فوتسال جام گرامیداشت روز مهندس شد و در ادامه در روز فینال از پیشکسوت فوتبال آقای فرشاد فلاحت زاده تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان استان البرز مسابقات فوتسال جام گرامیداشت روز مهندس که با ابتکار واحد رفاهی سازمان و با استقبال پرشور اعضا و حضور ۱۶ تیم برگزار شده بود، روز شنبه ۱۳ اسفند با حضور رییس سازمان و برخی از اعضای هیت رییسه و هیات مدیره، با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به پایان رسید.
در مسابقه فینال این جام دو تیم هت تریک و اف سی ژئو به مصاف هم رفتند که در پایان دو نیمه تیم هت تریک با نتیجه ۱۰ بر ۵ توانست تیم قدرتمند اف سی ژئو را شکست داده و مقام اول مسابقات را از آن خود کند.
همچنین در این دور دو تیم جاما و نقشه برداری به مرحله رده بندی راه پیدا کرده بوند که با اعلام انصراف تیم نقشه برداری، تیم جاما با نتیجه سه بر صفر پیروز مسابقه و حایز مقام سوم مسابقات شد.
در مراسم پایانی این مسابقات تیم های اول تا سوم جام لوح قهرمانی و هدایای خود را از آقای فرشاد فلاحت زاده، دکتر مجربی رییس سازمان، خانم مهندس قدیری نایب رییس دکتر بهرنگ محمدی خزانه دار و آقای مهندس خیری از اعضای هیات مدیره سازمان هیات رییسه سازمان دریافت کردند. همچنین کمیته برگزار کننده مسابقات تیم لیوار را به عنوان تیم اخلاق معرفی کرد.
مسابقات فوتبال جام روز مهندسنظام مهندسی ساختمان گیلانهت تریک
Comments (0)
Add Comment