تکنولوژی تصویربرداری حرارتی هوشمند

به گزارش تاسیسات نیوز، کمپانی Scott safety برای یاری‌رساندن به نجات‌دهندگان یک طراحی خیلی عالی انجام داده است. برای اولین بار با راه‌اندازی صنعت آتش‌ نشانی، ماسک‌های هوشمند تصویربرداری حرارتی Scott Sight را تولید کرد.


تکنولوژی تصویربرداری حرارتی قادر به ادغام با دوربین تصویربرداری حرارتی سبک در داخل صفحه نمایش ماسک می‌باشد و این امکان را به آتش‌نشان می‌دهد که تصویری واضح و روشن از اطراف خود بدون هیچ مانعی داشته باشد.


تکنولوژی تصویربرداری حرارتی بدون دست باعث بهبود هوش موقعیتی آتش‌نشانان می‌شود و دیگر نیازی به توقف جستجو و کنار گذاشتن شیلنگ آتش‌ نشانی در حین عملیات مانند دوربین دستی نمی‌باشد تا در مناطق با حرارت شدید آتش‌نشانان عملکرد بهتری داشته باشند.


دوربین فوق سبک ۲۴۰ گرمی Scott Sight یک محصول قدرتمند با وضوح تصویر ۱۶۰*۱۲۰ در ۹ فرم در ثانیه با لنزی قوی محسوب می‌شود و یک تصویر واضح و روشن بدون هیچ‌گونه خستگی در اختیار شما قرار می‌دهد. مدیر تولید Scott Safety، آقای Longin Kloc گفت: ما مفتخریم که محصول نوآوری خود را برای صنعت آتش‌نشانی افتتاح کنیم.



Scott Sight یک ابزار تصویربرداری پیشرفته محسوب می‌شود. این دوربین مکمل تکنولوژی‌های دستی موجود با طراحی ظاهری بدون دست برای نجات‌دهندگان در شرایط بحرانی می‌باشد.

 

در مهندسی حریق می خوانید: در ساخت Scott Sight، ما برای بهبود موقعیت تصویربرداری حرارتی همکاری تنگاتنگی با آتش‌نشانان داشتیم که بتوانیم دوربین عملیاتی حرفه‌ای طراحی کنیم. نجات‌ دهندگان برای بالا بردن ظرفیت توانایی در مناطق خطر و جابجایی مصدومان فقط باید به حریق متمرکز شوند.



تهیه وسایل برای مشخص کردن خروج ثانوی از حادثه در تغییر ناگهانی شرایط ضروری می‌باشد. مزیت دیگر این دوربین این است که امکان تغییر حالت آن با توجه به وضعیت نجات‌دهنده در حین عملیات می‌باشد. صفحه نمایش با توجه به مسیر دید نجات‌دهنده تنظیم و کاربران مختلف می‌توانند تست‌های مختلفی را انجام بدهند.



همچنین با توجه به مناطق آتش‌سوزی و درجه حرارت محیط قابل تنظیم می‌باشد. در حال حاضر شرکت Scott Safety بعنوان مهم‌ترین مجری طراحی، ساخت و فروش تجهیزات عملیاتی آتش‌نشانی متعهد شد که تجهیزات ایمنی آتش‌نشانان را توسعه دهد.







انتهای خبر

آتش نشانیتاسیساتتصویربرداریتکنولوژی
Comments (0)
Add Comment