تکميل ظرفيت

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ، این سازمان در نظر دارد مراسم بزرگداشت روز مهندس را در تاریخ پنجم اسفند ماه و در مجموعه‌ی برج میلاد تهران برگزار نماید.

 

 

این بار و در آغاز حرکتی نو، بنا داریم از تمامی ظرفیت و امکانات رفاهی این مجموعه شامل مرکز همایش‌های بین‌المللی، بازدید از برج، سالن‌های سینما، دلفیناریوم، لیزریوم و غیره برای رفاه و آسایش خانواده‌ی بزرگ مهندسی تهران بهره‌گیری نماییم.

 

 

با توجه به عدم پرداخت برخی از ثبت نام کنندگان،مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران می‌توانند در تکميل ظرفيت ثبت نام، از ساعت 13 روز 3 اسفند ماه 94 به لینک زیر مراجعه نمایند:



لینک ثبت نام


ممکن است به دليل حجم بالای تقاضای لحظه‌ای، چند دقيقه در شروع ثبت نام(حداکثر 5 دقيقه) وقفه ايجاد شود.

عدم پرداخت در پايان فرآيند ثبت نام باعث لغو ثبت نام متقاضی شده و امکان ثبت نام مجدد برای فرد وجود ندارد.

توضیحات:

 

1- تمامی خدمات ارائه شده مختص روز مهندس (5 اسفند) می باشد.

 

2- ظرفیت هر یک از تسهیلات فراهم شده محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام در آن قسمت ممکن نخواهد بود.

 

3- حضور در سالن همایش با شرح ارائه شده در ادامه‌ی فرآیند، رایگان بوده ولی نياز به ثبت نام دارد و استفاده از سایر تسهیلات فراهم شده در مجموعه‌ی برج میلاد به همراه خانواده منوط به پرداخت هزینه(حدود 20 درصد هزینه‌ی اصلی) خواهد بود.

 

4- حضور در سالن همایش: به اطلاع متقاضیان شرکت در برنامه روز مهندس می رساند حضور در همایش اگر چه رایگان است، اما با توجه به ظرفیت محدود سالن همایش، متقاضیان این برنامه حتما می بایست در این برنامه ثبت نام نمایند. همایش نیز به عنوان یکی از بسته های روز مهندس بوده و از مجموع بسته ها تنها ثبت نام در یکی از آنها امکان پذیر است.

 

5- تا زمان اتمام مراحل ثبت‌نام و پرداخت هزینه، ثبت‌نام نهایی نخواهد شد.

 

6- عدم ثبت کد رهگیری: به اطلاع اعضای محترمی که در برنامه روز مهندس ثبت نام کرده اند و پس از پرداخت هزینه و تکمیل فرآیند خرید، نتوانسته اند کد رهگیری خود را ثبت و یا پرینت نمایند می رساند که، کد رهگیری پس از پایان کلیه ثبت نام ها و تمام ظرفیت ها، به شماره تلفن همراه ثبت نام کنندگان پیامک خواهد شد.

 

7- پرينت برگ رهگيری در محل برج ميلاد از اعضا اخذ و بن کارت بسته انتخابی در اختيار مهندسان قرار داده می شود.

 

8- هر یک از اعضا تنها می‌توانند در یک بسته ثبت‌نام نمایند و تعداد همراهان در بخش‌های مختلف به این شرح است:

 

سالن همایش: بدون همراه

 

رستوران گردان: حداکثر 2 همراه

 

سایر تسهیلات: حداکثر 3 همراه

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتمهندسنظام مهندسیهمایش
Comments (0)
Add Comment