تولید ۷۰ مگاوات برق در ساعت از زباله

به گزارش تاسیسات نیوز، منصور باقرصاد گفت: حدود ۳ سال پیش قراردادی با مشاور بین المللی منعقد کردیم و مطالعات فراوانی درباره زباله سوز و ریجکت سوز انجام شد و نتیجه آن در آخر بر این شد که ظرفیت ۳ هزار و ۲۰۰ تن در آرادکوه ساخته شود.




منصور باقرصاد در خصوص آخرین وضعیت افزایش تعداد زباله سوز‌ها اظهار داشت: به طور کلی چندین زباله سوز داریم. برای زباله‌های عادی، از ریجکت سوز و حازن استفاده می‌شود و برای پسماندهای بیمارستانی و عفونی، از زباله سوزهای بیمارستانی استفاده می‌شود.




وی در ادامه افزود: خوشبختانه بعد از اتفاق جدیدی که درباره تولید برق از زباله‌ها توسط نیروگاه‌ها در مرکز پسماند آرادکوه رخ داد، حدود ۳ سال پیش قراردادی با مشاور بین المللی منعقد کردیم و مطالعات فراوانی درباره زباله سوز و ریجکت سوز انجام شد و نتیجه آن در آخر بر این شد که ظرفیت ۳ هزار و ۲۰۰ تن در آرادکوه ساخته شود.

 

 

 

سرپرست سازمان پسماند شهرداری تهران با اشاره به این که در ساخت ۴ دستگاه زباله سوز آرادکوه، هم جانمایی و هم فراخوان داده شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی شرکت هایی که در مناقصه ساخت حاضر شدند، از برندهای معروف در این زمینه هستند و تماما جوین داخلی دارند.

 

 

 

باقرصاد در ادامه تصریح داشت: یکی از خصوصیات این شرکت‌ها این است که تجهیزات لازم را از داخل تهیه می‌کنند و ۱۰۰ درصد سرمایه از خودشان است. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که حدود ۷۰ مگاوات برق در ساعت تولید خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

برقتاسیساتزباله
Comments (0)
Add Comment