تولید شیرهای توپی اربیت در ایران

 

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت صدرا ماهان پارسیان با ارتقاء به دانش فنی و بومی سازی شیرآلات پیشرفته صنعت نفت در چشم انداز خود مصمم است تا به بازارهای جهانی راه یابد.





نجفی مدیر عامل شرکت صدرا ماهان پارسیان ضمن اشاره به این که این شرکت در جشنواره ملی علم تا عمل سال ۹۳ موفق به دریافت عنوان طرح برتر ملی شد گفت: هدف این شرکت طراحی و ساخت شیرآلات صنعتی بر اساس نیاز مشتری مطابق شرایط عملکردی است.





وی گفت: مجموعه صدرا ماهان با ارتقاء دانش فنی و بومی سازی شیرآلات پیشرفته صنعت نفت در چشم انداز خود مصمم است به عنوان اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات صنعتی در سطح بین المللی مطرح گردد و برای دست یابی به این مهم، از تمام سرمایه انسانی و فنی خود استفاده خواهد نمود.





نجفی افزود: شیر توپی اربیت، یک شیر صنعتی بسیار مهم در صنایع پالایشگاهی است که در گروه شیرآلات توپی با دو نوع آببندی فلز به فلز (KV valve) و آببندی پلیمری (UV valve) قرار دارد و این مجموعه برای اولین بار ساخت هر دو نوع شیر را در کشور انجام داده است.





وی ادامه داد: دستاورد مهم، ساخت شیر توپی سایز بزرگ با آببندی فلز به فلز است که با کار در شرایط دمایی ۳۰۰ درجه سانتی گراد، کاربرد انحصاری و استراتژیک در بخش‎های ورودی – خروجی واحدها و برج‎های خشک کن پالایشگاه‎های گاز دارد؛ ضمن این که در خطوط انتقال نفت و صنایع اتمی نیز کاربرد ویژه و انحصاری دارد لازم به ذکر است که هیچ شیری با شیر اربیت KV با آببندی فلز به فلز جایگزین نمی‎شود در حالی که کلیه شیرهای اربیت اعم از KV و UV جایگزین شیرهای توپی معمولی می‎گردد.





مدیر عامل شرکت صدرا ماهان پارسیان گفت: هم اکنون رقیب جهانی در تولید این محصول آمریکاست و همچنین افزود: از نظر هزینه ای قیمت این محصول در داخل کشور یک هشتم قیمت مشابه آن در آمریکاست. نجفی در مورد برنامه سال ۹۴ گفت: شرکت صدرا ماهان پارسیان برنامه هایی را برای تکمیل نهایی شیرهای کنترلی دارد تا برای ورود به بازارهای بین المللی دچار مشکل نشویم.







انتهای خبر

برندتاسیساتشیرآلات
Comments (0)
Add Comment