تولد ۱۵ سالگی K-FLEX در ایران

به گزارش تاسیسات نیوز، ۱۵ سال از حضور عایق‌های الاستومری K-FLEX در ایران می‌گذرد.

 

 

 

 

گروه صنعتی سانا عایق اعلام کرد: پس از ۱۰ سال فعالیت بازرگانی و واردات عایق‌های K-FLEX، این گروه از سال ۱۳۹۰ عایق‌های K-FLEX تحت لیسانس ایتالیا را خود تولید کرد و همچنین به واسطه کیفیت بالای این محصول در اکثر پروژه‌های ملی و عظیم مورد استفاده قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

گروه صنعتی سانا عایق از اواخر ۱۳۸۰ با هدف اعتلای بخش صنعت و همگام کردن بخش‌های گوناگون صنعتی با تکنولوژی روز دنیا شروع به کار کرد و در اولین گام به عنوان نماینده انحصاری L’ISOLANTE K-FLEX ایتالیا در زمینه فروش مشاوره، نصب عایق‌های برودتی و حرارتی فوم K-FLEX فعالیت خود را در ایران آغاز کرد.

 

 

 

 

 

سال ۱۳۸۵ این شرکت به عنوان یکی از بهترین عرضه‌کنندگان و نمایندگان K-FLEX شناخته شد و در نهایت پس از چندین سال فعالیت موفق و موثر و مداوم، استقبال صنایع مختلف و نبود دانش و تکنولوژی تولید این نوع عایق‌ها در ایران، این شرکت موفق به کسب مجوز تاسیس کارخانه تولید عایق‌های الاستومری از شرکت L’ISOLANTE K-FLEX در ایران شد و از سال ۱۳۹۰ تولید عایق‌های االاستومری K-FLEX (NBR – EPDM) را در شهرستان ابهر واقع در استان زنجان آغاز کرد.

 

 

 

 

 

کارخانه گروه صنعتی سانا عایق در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع بنا شده است. دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خط تولید این کارخانه مطابق با آخرین استانداردها و تکنولوژی روز دنیا بوده و این دستگاه‌ها سالانه توانایی تولید بیش از چهار هزار تن عایق برودتی، حرارتی فوم الاستومری به صورت تجهیزات صنعت نفت و انجمن تاسیسات محصولات تولید شرکت سانا عایق را مورد تایید و حمایت قرار دهند.

 

 

 

 

شرکت سانا عایق طی سال‌های حضور قدرتمند خود، موفق به انجام بزرگ‌ترین پروژه‌های عایق کشور مانند تاسیسات فازهای ۹ و ۱۰ پارس جنوبی (مخازن کروی)، خطوط اتیلن و بوتن پتروشیمی جم، فازهای ۱ و ۲ پتروشیمی پردیس، تاسیسات پتروشیمی پارس، سکوی نفتی سلمان، مجتمع تجاری اداری ایران مال، برج دوقلوی میدان المپیک، ساختمان بورس اوراق بهادار، مرکز تجاری اپال و ده‌ها پروژه کوچک و بزرگ دیگر در سراسر کشور شده است.

 

 

 

 

این شرکت با توجه به روند رو به رشد خود موفق به اخذ گواهینامه‌های معتبر ISO ۹۰۰۱، ISO ۱۴۰۰۱، ISO ۱۸۰۰۱ و گواهینامه CE اروپا شده است. گروه صنعتی سانا عایق از سوی انجمن صنعت تاسیسات و مرکز راه، مسکن و شهرسازی دارای گواهینامه مورد تایید بوده و نیز در کارنامه خود عضویت در انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت و انجمن بهینه سازی مصرف انرژی را دارد.

 

 

 

 

گروه صنعتی سانا عایق در نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی سالن ۳۱B غرفه C۰۱ شرکت می‌کند.

 

 

 

 



انتهای خبر

برندتاسیساتعایق
Comments (0)
Add Comment