توشیبا VRF R32 می سازد

مهندس نیره شمشیری
تاسیسات نیوز/ ترجمه/ مهندس نیره شمشیری: شرکت توشیبا به تازگی از راه اندازی سیستم تهویه مطبوع VRF جدید خود با نام SHRM Advance خبر داده است که به طور ویژه برای استفاده ایمن با مبرد A2L با GWP پایین طراحی شده است.
گفته می شود این سیستم جدید کارامدتر، کوچک تر و بی صداتر از سیستم قبلی است و در مقایسه با سیستم های R410A با اندازه مشابه، تا ۸۰ درصد CO2 کمتری منتشر می کند.
دستگاه جدید که در اندازه های ۸ تا ۲۴ اسب بخاری موجود است می تواند برای بازیابی حرارتی سه لوله ای یا پمپ حرارتی دو لوله ای استفاده شود. در مرکز این دستگاه یک نوع تزریق مایع جدید از کمپرسور روتاری توشیبا تعبیه شده است. به علاوه، SHRM Advance یک مبدل حرارتی اسپلیت، مبدل حرارتی صفحه ای ساب کولینگ، یک موتور فن جدید با عملکرد بالا و یک مدار ترمودینامیکی مخصوص در خود دارد. همه این ویژگی ها به SEER تا ۸٫۹ و SCOP تا ۴٫۶۷ کمک می کند.
گفته می شود با وجود استفاده از یک مبرد قابل اشتعال، عملکرد ایمن یک اولویت طراحی کلیدی محسوب شده است. یک سیستم تشخیص نشتی پیشرفته یکپارچه با هشدارهای صوتی و دیداری و یک سیستم شیر قطع کن خودکار در نظر گرفته شده است. شارژ مبرد R32 نیز در هر محدوده فقط  ۶ تا ۹ کیلوگرم است.
SHRM Advanceتهویه مطبوعتهویه مطبوع VRFتوشیبا
Comments (0)
Add Comment