توسعه جنوب با انتقال گاز

به گزارش تاسیسات نیوز، انتقال گاز به چابهار سبب جهش اقتصادی منطقه جنوب شرقی کشور خواهد شد، چرا که با انتقال این گاز به شمال، شاهد پیشرفت سیستان و بلوچستان خواهیم بود.




عباس شعری‌مقدم، معاون سابق وزیر نفت در بازدید از غرفه شستان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اعلام این مطلب از فعالیت‌های پتروشیمی مکران تقدیر کرد و خبر انتقال گاز به جنوب سیستان‌ و بلوچستان را سبب جهش اقتصادی جنوب استان دانست.





وی گفت: خبری که با شنیدن آن خوشحال و دلگرم شدم، خبر انتقال گاز به جنوب سیستان ‌و بلوچستان توسط پتروشیمی مکران است. این کارشناس ارشد صنعت پتروشیمی با ابراز امیدواری برای تسریع در راه‌اندازی طرح‌های پتروشیمی و تکمیل خط انتقال گاز به جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امید است با راه‌اندازی و به تولید رسیدن واحدهای پتروشیمی و همچنین تکمیل خط لوله انتقال گاز، شاهد رونق زندگی و ارتقای شاخص‌های اشتغال و رفاه مردم منطقه باشیم.






در این بازدید، محمدهادی رضایی مدیرعامل پترو عمران مکران متولی پروژه‌های زیرساختی و خدمات غیرصنعتی شهرک پتروشیمی مکران گزارشی از آخرین وضعیت خط لوله انتقال گاز ایرانشهر-چابهار ارائه داد.







انتهای خبر

استانتاسیساتگازرسانی
Comments (0)
Add Comment