توزیع کارت اعتباری ویژه اعضاء باشگاه مهندسین نظام مهندسی

اين محصول نوعي بيمه اعتباري است كه در معاملات خرد، بازپرداخت اقساط خريداران به فروشندگان را بيمه مي كند.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، باشگاه مهندسین اعلام کرد :  كارت اعتباري يكي از ابزارهاي مهم مالي و محصول جديد بيمه ملت است كه اين شركت به مشتريان معتبر خود اعطاء  مي كند. اين محصول نوعي بيمه اعتباري است كه در معاملات خرد، بازپرداخت اقساط خريداران به فروشندگان را بيمه مي كند.

كارت اعتباري بيمه ملت محصول نوين صنعت بيمه و جايگزيني مناسب براي چك تضمين در خريد هاي اقساطي مي باشد.  دارندگان اين كارت مي توانند به فروشگاه ها  و شركت هاي طرف قرارداد بيمه ملت مراجعه كرده و كالاها و خدمات  موردنيازخود را به صورت اقساط خريداري نمايند.

باشگاه مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان همچنین اعلام کرد : مزاياي كارت اعتباري بيمه ملت :دارندگان کارت اعتباری هنگام مراجعه به مراکز و فروشگاههای طرف قرارداد با بیمه ملت فقط با در دست داشتن کارت بدون نیاز به پرداخت چک و یا معرفی ضامن می توانند به میزان اعتبار تعیین شده در کارت خریدهای خود را بصورت اقساطی انجام دهند و همچنین به محض پرداخت این اقساط در موعد مقرر به میزان قسط پرداخت شده کارت آنها مجددا شارژ خواهد شد.

 

گفتنی است استفاده از كارت اعتباري و انجام به موقع تعهدات موجب افزايش اعتبار دارنده كارت مي شود و عدم انجام به موقع  تعهدات موجب كاهش اعتبار و در صورت تکرار آن موجب ابطال اعتبار خواهد شد و سيستم اطلاع رساني بيمه ملت سررسيد اقساط را از طريق  پيامك به دارنده كارت يادآوري مي كند و دارندگان كارت اعتباري مي توانند از طريق اينترنت و يا مركز تلفن بيمه ملت صورتحساب خود را دریافت کنند، رمز کارت خود را تغییر دهند، کارت مفقود شده را لغو و کارت جدید تقاضا نمایند .

مهندسان عضو باشگاه مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت با شماره  85333-021 و یا با تلفن های باشگاه رفاهی تماس حاصل فرمایند

پایان پیام/.

 

 

نظارت، بتن، گاز، همایش، نمایشگاه، کنفرانس، آب، فاضلاب
Comments (0)
Add Comment