تهران ميزبان نمايشگاه صنعت آب و برق

سيزدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت برق همزمان با نهمين نمايشگاه بين المللي آب آبان ماه سالجاري در تهران برگزار مي شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز كيومرث جليليان دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های صنعت آب و برق گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران براي اولين بارهمزمان با نهمين نمايشگاه بين المللي آب در آبان ماه جاري  در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود.

 

وي ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان داخلی 253 شرکت و تعداد شرکت کنندگان خارجی 72 شرکت از کشورهای چین، ترکیه، آلمان، اتریش، لهستان، کره، سوئیس، ایتالیا، دانمارک، هلند، انگلیس و فرانسه است.

 

جليليان ادامه داد: اين نمايشگاه در مساحتي در حدود 1100 متر مربع و متراژ ریالی 15931 براي هر متر مربع برگزار خواهد شد.

 

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های صنعت آب و برق افزود: در جهت افزايش هرچه بيشتر اثربخشي برپايي نمايشگاه در امور تجارت خارجي از 40 تن از وزراي 25 كشور دعوت شده است تا از اين نمايشگاه بازديد كنند.

 

وي خاطرنشان کرد: با توجه به گستره بين المللي نمايشگاه و لزوم هرچه با شكوه‌تر برگزار شدن آن و بخصوص ميزباني تمام عيار از مدعوين، خواهان حضور همه جانبه و با قوت و در تمامي ظرفيت شركتها، تشكل هاي صادراتي، سنديكاها و انجمن هاي صنفي حوزه صنعت آب و برق كشور هستيم تا بتوانيم در اين نمايشگاه توانمندي‌هاي نرم افزاري و سخت افزاري حوزه صنعت آب و برق كشور را به نمايش بگذاريم.

پایان پیام/.

 

 

 

سیزدهمین، بین المللی ، بر ق
Comments (0)
Add Comment