تهران در انتظار تکرار پلاسکو کلینیک سینا اطهر!

عضو شورای شهر تهران گفت: بالغ بر ۵ هزار مورد از ابلاغیه‌ برای ساختمان‌های پرخطر مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.
به گزارش تاسیسات نیوز،  زهرا شمس احسان پس از استماع گزارش عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بعد از پلاسکو هوشیاری بیشتری در مدیریت آتش نشانی انجام شد. در شورای چهارم با پیگیری آقای چمران سازوکاری برای خرید تجهیزات آتش نشانی انجام شد. همچنین در سال ۹۸ شهرداری ۳۳ هزار ساختمان نا ایمن را شناسایی کرد که ۶ هزار مورد کم خطر و ۳۵۰۰ مورد پر خطر هستند.
او گفت: برای حل این مشکل قانونی در دوره گذشته چه اتفاقی صورت گرفته است؟ باید در این دوره این موضوع مورد اولویت قرار گیرد تا فاجعه کلینیک سینا اطهر تکرار نشود. بالغ بر ۵ هزار مورد از ابلاغیه‌ها برای ساختمان‌های پرخطر مورد بی توجهی قرار گرفته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شرایط اقتصادی موجود بخشی از افراد رو به دستفروشی آورده‌اند و عدم ساماندهی آنها نیز با وجود دو مصوبه را شاهد بوده‌ایم.
او گفت: یکی از مسائل مهم کشور کمبود منابع آبی است که طبق آخرین آمارها سالانه ۲۰۰ میلیون متر مربع برای آبیاری استفاده می‌شود و در این شرایط سوال است که چه میزان از طریق پساب تأمین می‌شود. متأسفانه لایحه طرح جامع آب خام تهران هنوز از دوره سوم شورای شهر تعیین تکلیف نشده است.
تهرانساختمان های پرخطرشهرداریشورای شهرپلاسکوکلینیک سینا
Comments (0)
Add Comment