تهدید شرکت های ساختمانی ایران

دبیر سندیکای شرکت‌‌‌‌‌‌‌های ساختمانی ایران، اظهار کرد: دولت باید برخی از برنامه‌‌‌‌‌‌‌های خود را نسبت به شرکت‌‌‌‌‌‌‌های ساختمانی تغییر دهد تا شکوفایی و رونق صنعت ساختمان افزایش بیشتری یابد.
به گزارش تاسیسات نیوز، ایرج گلابتونچی خاطرنشان کرد: با توجه به توفیقات نهضت ملی مسکن و پتانسیل کشور در بخش ساختمان، این صنعت نسبت به سال‌‌‌‌‌‌‌های گذشته، رشد مطلوبی داشته است.
بنابراین در آینده نه چندان دور، این رشد با توجه به هم‌‌‌‌‌‌‌اندیشی و ظرفیت کار فعالان صنعت ساختمان و همچنین حمایت دولت، افزایش خواهد داشت.
وی بیان کرد: دولت و سازمان‌‌‌‌‌‌‌های متولی، همواره تلاش کرده‌‌‌‌‌‌‌اند تا شرایط را برای فعالیت‌‌‌‌‌‌‌های بیشتر صنعت ساختمان توسعه دهند، اما گاهی اوقات به دلیل برخی از شرایط مختلف، کنترل‌‌‌‌‌‌‌ها و محدودیت‌‌‌‌‌‌‌ها بیشتر شده که این فشارها، شرکت‌‌‌‌‌‌‌های ساختمانی را در معرض تهدید قرار داده است.
به گفته گلابتونچی، دارایی اغلب شرکت‌‌‌‌‌‌‌های ساختمانی به دو بخش تقسیم می‌‌‌‌‌‌‌شود که بخش اول مربوط به ماشین‌‌‌‌‌‌‌آلات و تجهیزات و بخش دوم مربوط به نیروی انسانی است.
دبیر سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران، افزود: پیمانکاران خبره و توانمندی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که اگر به آنها بها داده شود، می‌‌‌‌‌‌‌توانند سرمایه ‌‌‌‌‌‌‌گذاران را برای رونق بیشتر در این مسیر همراهی کنند.
وی به چابک آنلاین گفت: در حال حاضر، ۸۰۰ اعضا در سندیکای شرکت‌‌‌‌‌‌‌های ساختمانی مشغول فعالیت هستند.
سندیکای شرکت های ساختمانیصنعت ساختماننهضت ملی مسکن
Comments (0)
Add Comment