تنها استخر فیروزکوه بازگشایی شد

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه از بازگشایی تنها استخر این شهرستان پس از وقفه‏ای چند ماهه خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، علی درویش‏خضری افزود: با توجه به وقفه به عمل آمده در استفاده از استخر شنای شهدای فیروزکوه و تامین حداقل ملزومات، این مکان ورزشی چند روزی است که به مرحله آماده‏سازی رسیده است.

 

وی گفت: تعمیر موتورخانه و تاسیسات، بازسازی برخی نقاط داخلی، رفع ایرادات وارده از سوی شبکه بهداشت و درمان و همچنین توافق با دستگاه‏های خدمات‏رسان آب، برق و گاز در وصل مجدد خدمات، از جمله اقدامات انجام شده در روزهای اخیر بود که بالأخره استخر را به مرحله بازگشایی رساند.

 

درویش‏خضری به فارس تصریح کرد: بازگشایی استخر فیروزکوه در حدود 450 میلیون ریال هزینه در بر داشت که البته بازسازی و تعمیر اساسی آن، نیازمند بیش از یک میلیارد ریال اعتبار است.

 

وی خاطرنشان کرد: هم‏اکنون آب داخل استخر به دمای مطلوب آن نزدیک شده و برای استفاده شهروندان آماده است.

 

معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه بیان داشت: در روزهای آینده قرار است تا مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در منطقه، بازدیدی از این مجموعه به منظور رفع مشکلات باقیمانده آن داشته باشد.

 

درویش‏خضری ابراز امیدواری کرد؛ با محقق شدن قول‏های داده شده از سوی این مقام مسئول استانی، شاهد رونق دوباره استخر شنای شهر به منظور بهره‏برداری شهروندان باشیم.

 

مسئولان استانی به وعده‏های خود عمل کنند

 

این گزارش حاکی است؛ از حدود اوایل پاییز 91 و به‏رغم میل باطنی مسئولان وقت اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه، به دلیل نیاز استخر به تعمیرات اساسی، خرابی تاسیسات، پمپ‏ها، سیستم تصفیه‏خانه، سیستم گرمایشی، گرمایش دمای محیط و همچنین خرابی سونا و جکوزی آن، تصمیم بر تعطیلی آن اتخاذ شد که اعتراضات فراوان مردمی را به دنبال داشته است.

 

گفتنی است؛ نژادفلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که بهمن ماه 91 برای شرکت در جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر به شهرستان فیروزکوه سفر کرده بود، در گفت‏وگو با خبرنگاران خاطرنشان ساخته بود: در سال 92 نخستین اقدامی که در حوزه ورزش شهرستان فیروزکوه انجام می‏شود، بازسازی و تعمیر استخر شهدا خواهد بود؛ وعده‏ای که تاکنون فقط در حد حرف باقیمانده است.

 

پایان پیام/.

 

 

 

Comments (0)
Add Comment