تمدید مهلت پذیرش مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی

مهلت پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ. کاربردی از امروز ۲۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۲۷ بهمن ماه بهمن ماه ۹۸ ادامه دارد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،  مهلت پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه ۱۳۹۸تمدید شد.
متقاضیان پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» دانشگاه علمی کاربردی اعم از «داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام کرده‌اند و یا هنوز موفق به ثبت‌نام نشده‌اند»، از امروز ۲۰ بهمن ماه  تا ۲۷ بهمن ماه ۹۸ فرصت دارند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی خود متناسب با نوع مدرک کاردانی «فوق دیپلم» به مراکز و واحد‌های آموزشی پذیرنده با همراه داشتن مدارک مورد نیاز مراجعه کنند.
همچنین لازم است، کلیه داوطلبان در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحد‌های آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ سیصد وچهل هزار ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام کنند.
هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی متناسب با مدرک کاردانی (فوق دیپلم) خود که در جدول شماره ۳ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره فوق مشخص شده است، باشد. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.
مدارک لازم برای ثبت‌نام
مدار ک لازم جهت ثبت‌نام در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» دانشگاه علمی کاربردی شامل: شش قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳، یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت،  یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند ۳-۲ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مشخص کند. (برای برادران).
لازم به ذکر است؛ داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.sanjesh.org و یا با شماره ۴۲۱۶۳ در میان بگذارند.
دانشگاه جامع علمی کاربردیدوره مهندسیمهارتیمهندسی فناورینظام آموزشیکارشناسی ناپیوسته۲۰ بهمن
Comments (0)
Add Comment