تلویزیون تاسیسات

روح الله واصف

 

به گزارش تاسیسات نیوز، یادداشتی که مطالعه میکنید سرمقاله هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۱۲1 میباشد.




همکاران عزیز سلام و خدا قوت



برای همکاران عزیز و اعضای دوست‌داشتنی سایت تأسیسات نیوز چند وقتی است بسته‌های خبری کوتاهی تهیه و در قسمت تلویزیون تأسیسات منتشر می‌کنیم. آنچه در این بسته‌های خبری برای ما مهم است کوتاهی زمان این بسته‌ها، در حد 3 دقیقه، جذابیت خبرها و انتخاب خبرهایی است که کمتر شنیده‌شده است.

 

 

 

 

استقبال همکاران باعث شده است که تاکنون 14 بسته خبری منتشر شود و البته گهگاه از فیلم‌های دیگری نیز استفاده کرده‌ایم که عمدتاً تولید همکاران واحد تلویزیون تأسیسات بوده است. با توجه به گستردگی کار و نو بودن ایده آن نیاز مبرم به کمک و همفکری شما برای رونق دادن به این تلویزیون خصوصی هستیم.

 

 

 

 

انتقادات و ایده‌های شما می‌تواند کمک بزرگی به ما برای این کار بزرگ باشد. به‌راحتی می‌توانید در زیر صفحه خود مطلب، موارد خود را بنویسید و برای ما ارسال کنید.

 

 

 

 

سعی تلویزیون تأسیسات پوشش تصویری اخبار و رویدادهای جذاب تأسیساتی است. حتی حضور در پروژه‌ها و مستندسازی زحمات همکارانمان را نیز در برنامه داریم.





لازم است عید امامت امیر مؤمنان، حضرت علی (ع) را گرامی بداریم. رسم زیبای این عید، بازدید از اقوام و دوستانی است که سید هستند.





این رسم که ریشه در باورهای اعتقادی و ایرانی ما دارد که دیدوبازدید از دوستان و اقوام از رسوم کهن ایرانی است را زنده نگهداریم و آن را به کودکان خود نیز بیاموزیم تا خودمان دچار بی‌مهری آن‌ها نشویم. آیین مهرورزی در نهاد همه ما مستتر است ولی نیاز به رشد و بالندگی دارد. از اصل ماجرا که مهری بر حقانیت و بزرگی مولای متقیان است نیز غافل نشویم که علی حقیقتی است بر گونه اساطیر.

 

 

عید شما مبارک.

 

 

تا بعد!






انتهای خبر

تاسیساتنشریهیادداشت
Comments (0)
Add Comment