تقدیر وزیر نیرو از شرکت آب و فاضلاب آذربایجان

به گزارش تاسیسات نیوز، مهندس رضا اردکانيان وزير نيرو با اعطاي لوح سپاس از مديريت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستايي استان آذربايجان شرقي به پاس ارسال کمکهاي انسان دوستانه به مناطق زلزله زده کرمانشاه تقدير به عمل آورد.

 

در قسمتي از لوح تقدير آمده است : به گزارش خبرنگار ما در تبريز، وقوع حادثه تلخ و تاسف بار زلزله , علاوه بر آسيب جدي به جمع زيادي از هموطنان در استان هاي غربي کشور , موجب وارد آمدن خسارت هاي گسترده اي به زير ساخت هاي صنعت آب و برق اين مناطق گرديد و روند خدمت رساني را با وقفه مواجه نمود.

 

با اين حال با تلاش و همت ستودني شما همکاران ارزشمند و ساعي , بخش عمده اي از مشکلات در ساعات اوليه رخداد زلزله بر طرف گرديده و کوشش ها براي دستيابي به وضعيت عادي و پايدار همچنان ادامه دارد.

 

اينجانب از يکايک شما عزيزان که عزم خود را جزم نموده و به وظيفه حياتي و مقدس خود در قبال مردم شريف و مصيبت ديده عمل کرده و مي کنيد , صميمانه سپاسگزاري مي نمايم و تاکيد مي کنم من و ساير همکارانتان در وزارت نيرو همچنان پشتيبان و ياور شما در راستاي رفع مشکلات و خدمات رساني مطلوب و هر چه بهتر به مردم مصيبت ديده مناطق زلزله زده هستيم.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آب و فاضلاباستانتاسیساتوزارت نیرو
Comments (0)
Add Comment