تقدیر از خانواده ها و بازنشستگان صنعت آب و برق

به گزارش تاسیسات نیوز، خانواده به­ عنوان مهم­ترین نهاد اجتماعی در جامعه، اثرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایه ­های انسانی و مهم­ترین پشتوانۀ توسعۀ کشوری محسوب می­ گردد. خانواده جایگاهی سرشار از مهربانی ­ها، محبت ­ها و لبخندها و تکیه­ گاه دلتنگی­ هاست. سلامت و صیاحت جامعه مرهون وجود خانواده­ های سالم، عفیف و باتقواست.

 

 

 

بیست و پنجم ذیحجه هم ­زمان با سالروز نزول آیۀ شریفۀ “هل اتی” و نام ­گذاری این روز به نام “روز خانواده و تکریم بازنشستگان” نشان ­دهندۀ توجه ویژه به اهمیت و جایگاه والای خانواده است. لذا به همین مناسبت مهندس چیت ­چیان وزیر نیرو از بازنشستگان صنعت آب و برق که عمر گرانقدر خود را در مسیر خدمت به مردم ایران اسلامی صرف نموده ­اند و هم­چنین از خانواده­ های محترم همکاران صنعت آب و برق صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

 

ایشان طی پیامی اظهار داشت که امید آن دارم در آستانۀ بزرگداشت روز خانوادۀ آسمانی اهل بیت عصمت و طهارت و با اجرای سیاست ­های ابلاغی مقام معظم رهبری در تحقق الگوی اسلامی خانواده و تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شاهد خانواده ­های بالنده و سالم باشیم.

 

 

 

منبع: بهینه سازی انرژی

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

آببرقتاسیساتخانوادهصنعتوزارت نیرو
Comments (0)
Add Comment