تغییر چهارباره مسئول عمران پردیس

برای چهارمین بار طی یک سال گذشته، مسئول شرکت عمران شهر جدید پردیس تغییر کرد و حالا مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان تهران، سرپرستی عمران پردیس را عهده‌دار شده است.
به گزارش ایسنا، حدود پنج ماه پیش سرپرست سابق شرکت عمران شهر جدید پردیس به دلیل شائبه تخلفات مالی جای خود را به غراوی داد. این در حالی است که سرپرست معزول از اردیبهشت سال گذشته جایگزین پیمان پیرفرشی شده بود.
حالا مجددا مسئولیت عمران پردیس به فرد دیگری واگذار شده است. امروز خلیل محبت‌خواه به سمت سرپرستی شرکت عمران پردیس منصوب شد. این چهارمین تغییر مدیریتی پردیس در یک سال اخیر و هشتمین تغییر از سال ۱۳۹۷ تا کنون محسوب می‌شود.
محبت‌خواه پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بود و چند روز قبل از وجود ۶۵ هزار واحد مسکونی خالی در شهر جدید پردیس خبر داد.با توجه به ضرورت تکمیل واحدهای مسکن مهر، نهضت ملی مسکن، طرح‌های زیربنایی، روبنایی و پروژه مترو تهران ـ پردیس، وزارت راه و شهرسازی اهمیت ویژه‌ای برای ساکنان پردیس قائل است.
از سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی حدود ۸۲ هزار واحد مسکن مهر آغاز شد که تا کنون ۷۰ هزار واحد  تکمیل شده و ۱۰ هزار واحد قرار است  به زودی افتتاح شود. شرکت عمران شهرهای جدید قول داده تا پایان سال جاری کل پروژه مسکن مهر به اتمام می‌رسد.
شرکت عمران شهر جدید پردیسپردیس
Comments (0)
Add Comment